Podminky cookies

V Ústí nad Labem jsme představili nové kanceláře. Zaměstnancům nabídnou inspirativní prostředí i domáckou atmosféru

V Ústí nad Labem jsme představili nové kanceláře. Zaměstnancům nabídnou inspirativní prostředí i domáckou atmosféru

V Ústí nad Labem jsme představili nové kanceláře. Zaměstnancům nabídnou inspirativní prostředí i domáckou atmosféru

Naše ústecké call centrum prošlo v uplynulém půl roce velkou proměnou. Otevřeli jsme inovativní kontaktní centrum pro více než 100 zaměstnanců. Slibujeme si od něj nejen větší spokojenost, ale i snížení fluktuace našich zaměstnanců.

„Chceme našim zaměstnancům nabídnout příjemné a inspirativní prostředí, kde se budou cítit jako doma, bude se jim tu dobře pracovat a práce je tu bude bavit,“ vysvětluje Pavel Milec, HR ředitel v O2, a dodává: „Osobně vnímám zásadní kvalitativní posun v práci našich konzultantů. Dávno už nejde o běžné operátory call centra. Kolegové dnes pracují s digitálními technologiemi, musí nejen znát naše služby, ale i ovládat moderní zařízení. Jen díky tomu mohou vyhovět očekáváním našich zákazníků, která se zásadně posouvají. A tomuto trendu musí odpovídat i pracovní prostředí pro naše zaměstnance.“

 

Moderní prostory, které jsme otevřeli v budově na Masarykově třídě, jsou uzpůsobené nejen pro samotnou práci, ale i setkávání s kolegy, pořádání nejrůznějších školení či workshopů. Zaměstnanci mají k dispozici několik pracovních zón, relaxační a coworkingové prostory, interaktivní zasedačky i malé klidové místnosti, kde mohou nerušeně pracovat nebo probrat pracovní záležitosti v malých týmech.

„V novém kontaktním centru klademe velký důraz na spokojenost a kooperaci v jednotlivých týmech. Soudržnost, maximální kontakt a podpora mezi jednotlivými členy týmu, kde i „šéf“ je jeho pevným článkem, se nám dlouhodobě jeví jako správná cesta,“ vysvětluje Tomáš Řezníček, ředitel pro zákaznickou péči, pod kterého provoz nových prostor spadá. Každý tým má přitom k dispozici svůj box – ergonomicky řešený pracovní prostor s moderním vybavením, nábytkem i interaktivní technikou, díky které mají všichni neustále přehled o tom, jak si jejich tým vede při odbavování zákaznických požadavků.

Návrhy připravili architekti ze studia room411.architects, se kterými dlouhodobě spolupracujeme a kteří pro nás realizovali nové značkové prodejny nebo školicí centrum v Praze. Designerům se do prostor podařilo vnést více přirozeného světla i zeleně. Vzdušnějším prostorám dominují industriální prvky, strop zůstal otevřený a veškeré technologie přiznané. Černé kovové konstrukce v kombinaci s dřevěným nábytkem a pastelovými barvami tak vytváří příjemnou atmosféru připomínající severské interiéry.

Tereza Kabešová Autor článku
Tereza Kabešová
Je jedním z O2 Ambasadorů. Radí zaměstnancům i zákazníkům s nastavením služeb. Patří mezi O2 Guru specialisty přes telefony, technologie O2, modemy, set top boxy, O2 Smart Box. V poslední době si velmi užívá i natáčení O2 Guru videí. Ve společnosti už pracuje přes pět let.
Související článek Zahájili jsme dosud nejrozsáhlejší obměnu radiové technologie a modernizaci naší mobilní sítě
Nahoru