Stále inovujeme. O2 Prodejna v pražských Letňanech se představila ve zcela novém design konceptu

V pražském obchodním centru Letňany se otevřela zbrusu nová O2 Prodejna. A jak v rozhovoru prozradil Aleš Dvořák, manažer retail care team ve společnosti O2, je na co se těšit. Prodejna se dočkala nového vzhledu a řady vychytávek, které ocení jak zákaznici, tak i zaměstnanci. Aleš Dvořák ale zavzpomínal i na okamžiky, kdy rekonstruovali například 13 O2 Prodejen naráz.

V pražských Letňanech se otevřela kompletně nová O2 Prodejna. Proč jste zvolili tento koncept?

Minulý rok v srpnu jsme otevřeli v pražském obchodním centru Westfield Chodov první O2 Prodejnu v nejnovějším designu, brali jsme to jako pilotní počin. Během necelého roku fungování jsme podrobně sledovali, jak celý ekosystém funguje, sbírali zpětnou vazbu, ladili a přesvědčili se o její skvělé funkčnosti. Rozhodli jsme se proto, že stejný koncept obohacený o úpravy z pilotu, využijeme i v Letňanech.

V čem je nový koncept (r)evoluční?

S přeměnou konceptu prodejen napříč celou republikou se začalo v roce 2018, to byla opravdu revoluce. Měnil se celý design, ergonomie i uspořádání a vybavení prodejen. Od té doby se ale potřeby zákazníků a zaměstnanců změnily, výrazný posun nastal v posledních 4 letech, které byly velmi turbulentní. Náš nejnovější evoluční koncept prodejny najdou zákazníci na pražském Chodově, v Písku, Poděbradech a dnes už i v Letňanech.

Zaměřili jsme se jak na pohodlí a komfort u zaměstnance, tak ale i na dosažení zážitku z návštěvy u zákazníka a technologie. Jednou z největších změn bylo prodejní místo, které je o sto procent větší a má úplně nový design s důrazem na maximální ergonomii. Je to vidět na židli pro zaměstnance a celém pojetí stolu, ale také máme digitální víceúčelovou obrazovku pro zákazníka, na které může konzultant prezentovat nabídky a vše přehledně vysvětlit. A kromě jednoduché a funkční pracovní plochy jsou na stěnách zvuk pohlcující lamely.

Nově otevřená O2 Prodejna v Letňanech se nachází na novém místě. Proč?

Zdůraznil bych, že vždy nadřazujeme relokaci nad redesign. A jsme rádi, že tomu je tak i v tomto případě. Vždy hledáme ideální místo, kterému budeme maximálně věřit. Nová prodejna má přes 160 metrů čtverečních, 8 prodejních stolů a velmi flexibilní zařízení, díky kterému můžeme „přes noc“ celý prostor prodejny změnit. Zmínil bych i zasedací místnost, s pokročilými technologiemi, která je součástí prostoru, bude se využívat naplno, například pro porady regionů. Když se naskytla příležitost na nový a lepší prostor prodejny, byl to pro nás moment, kdy jsme neváhali s nasazením nejmodernějšího designu.

Prodejna v Letňanech byla jednou z posledních, která čekala na nový vzhled. Jaké to bylo?

Jízda! Za dva a půl roku jsme přeměnili 133 prodejen. Jak už jsem se zmínil, tak některé jsme převlékli do nového a některé jsme dokonce zároveň přemístili na lepší, atraktivnější místo. Byly chvíle, kdy jsme rekonstruovali 13 prodejen najednou, což bylo na jednu stranu náročné, ale na stranu druhou to ukázalo, jak výkonný tým jsme. Navíc nás to stále baví a věřím, že i díky tomu byl výsledek tak skvělý. Všechny relokované prodejny vykazují i zajímavá čísla růstu prodejů, což je ta zásadní metrika úspěchu.

Dává O2 i dnes, v online době, smysl investovat do nových prodejen?

Určitě dává. Zákazník vnímá prodejnu jako jeho důležitý kontaktní bod, kde vyřeší svůj požadavek a získá to, co potřebuje. Navíc si může věci na prodejně vyzkoušet a jsme bytosti sociální, takže obrovská přidaná hodnota jsou naši konzultanti a O2 Guru, kteří vždy a rádi pomohou. S prodejnami koukáme stále do budoucna. Našim cílem je, aby si zákazník odnesl vždy skvělý zážitek a zkušenost. Proto stále hledáme nejvhodnější a nejdostupnější místa, renovujeme a vylepšujeme prodejny stávající. I díky tomuto přístupu máme jako operátor v Česku nejvíce kamenných prodejen a tím se odlišujeme, řekl bych, zásadně.

Na co se chcete soustředit do budoucna?

Navážu hned na to poslední, ano je online doba a my jsme velmi otevření digitalizaci a podporujeme ji i v retailu, v tomto pohledu jsme mnoho zajímavých projektů nasadili a další běží. Synergie, které plynou z propojení několika prodejních a pečujících kanálů je zřejmá a vsadit jen na jednu kartu nemusí být udržitelné. V kombinaci s O2 Guru platformou se dostáváme někam, kde můžeme říct, že jsme jedineční. Konkrétní cíle jsou tedy stále výborná dostupnost pro zákazníka v prodejnách a středobodem všeho je skvělá zákaznická zkušenost a spokojenost. Přijďte se přesvědčit a navštivte nás v Letňanech třeba hned, rádi vás uvidíme a do konce května pro vás máme zajímavé nabídky.

O2 Autor článku
O2
Jako přední český operátor nabízíme výhodné neomezené volání, rychlý mobilní i pevný internet nebo třeba digitální televizi s širokou programovou nabídkou. Stojí za námi silná mezinárodní telekomunikační společnost a to nám umožňuje na vysoké úrovni provozovat více než sedm miliónů mobilních a pevných linek.
Související článek O2 Prodejna na pražském Chodově se představila v novém kabátu. Je plná technologických novinek a vychytávek
Nahoru