eKasa od O2 úspěšně prošla ostrým startem. V první vlněně jsme získali důvěru více než 10 tisíc zákazníků. Stali jsme se leaderem trhu a konkurenci nechali daleko za sebou. Asi nejlépe to zhodnotili v reportáži na Seznam TV.
Proč je eKasa úspěšná?
Postavili jsme řešení, které je vyzkoušené v zahraničí, je jednoduché a nezpomaluje obsluhu zákazníků. Pro pohostinství a maloobchod je to klíčový benefit. Velkou roli hraje i špičková technická podpora, na kterou jsou zákazníci od O2 zvyklí.
Přesto, naše ambice byla větší než jen EET. Mnohým zákazníkům eKasa pomáhá automatizovat agendy a zvyšovat produktivitu práce. Automaticky se zálohuje do Cloudu a je propojená s nejběžnějšími účetními programy jako jsou Money, Helios či Pohoda. Hoteliérům umožnuje skoncovat s papírovou knihou hostů a dokáže je jednoduše propojit na rezervační systémy, jako jsou Hotel.cz či Booking.com. Umí rovněž generovat reporty o ubytování cizinců, které je třeba ze zákona posílat na cizineckou policii. „Mnoho penzionů doposud nosilo reporty na policii osobně. Nyní, díky automatickému reportu z eKasy, to mohou zaslat online pomocí datové schránky za méně než 2 minuty,“ říká Luboš Lukasík, jednatel eKasa.
https://www.youtube.com/watch?v=Y_lg5UHvYsc
Zřejmě největší pecka je terminál pro akceptaci platebních karet. Nejen, že na něj dosáhne většina zákazníků, ale hlavně podmínky pro jeho zřízení jsou daleko jednodušší než u klasických bankovních institucí. Hospodský s platebním terminálem od O2 navíc neplatí vysoký transakční poplatek 2-3 % z každé platby jako u standardní bankovní konkurence, ale pouze 0,99 %. Na českém trhu je to v daném segmentu zákazníků zatím bezkonkurenční sazba. Dokonce když restauratér využívá platební terminál natolik, že jeho měsíční tržby přesáhnou 100 tisíc korun za měsíc, má provoz eKasy zdarma.
>>Více o eKase od O2 <<
Naši zákazníci jdou napříč celou republikou. Jsou to hospůdky, které v minulosti měli jen tužku a papír, ale i provozovatelé sítě pizzerií, kteří nakoupili třeba 10 eKas pro všechny své provozovny. Terminál na platební kartu nám pomohl přilákat i mnoho zákazníků od konkurence. Jednoduše si spočítali, že s námi vydělají více. Pomalu získáváme i první reference pro druhou vlnu EET. eKasu již začínají používat první večerky, cukrárny, či masny