Menu Web OOO2

Nově se zákazníky komunikujeme i přes iMessage. O2 Guru poradí na Apple business chatu

náhled
Spustili jsme nový komunikační kanál. Pokud vlastníte produkty značky Apple, tedy iPhone, iPad či Mac, tak s námi můžete komunikovat jednoduše pomocí zpráv, tzv. iMessages. V současné chvíli má v síti O2 operační systém iOS téměř každý pátý chytrý telefon. Díky Apple Business Chatu je komunikace s O2 stejně snadná jako zasílání zpráv přátelům. Na našem webu si vybere buď v sekci "Podpora" rovnou možnost komunikace přes "Apple Messages" nebo kliknete v pravém dolním rohu na ikonu (apple bublinka) a pak již také automaticky komunikujete s operátorem přes iMessage. "Téměř každý pátý chytrý telefon v naší síti funguje na operačním systému iOS. I proto se snažíme vycházet majitelům Apple zařízení vstříc a co nejvíce jim usnadnit komunikaci s námi," vysvětluje Václav Dostál, který má v O2 na starosti prodej mobilních telefonů a dalších zařízení.
.
V konverzaci můžete využít dvě funkce - tzv. List Picker pro interaktivní výběr a potvrzení služby či hardwaru a tzv. Time Picker pro výběr a potvrzení termínu návštěvy technika . Vybraný termín se vám navíc rovnou propíše do vlastního kalendáře. Samozřejmostí je sdílení dokumentů a odkazů přímo v chatu, jehož historie navíc oběma stranám zůstává dostupná i po vypnutí konverzace. Do budoucna počítáme také s využitím "iMessages chatbota", který bude rozpoznávat psaný text, abyste mohli řešit své požadavky nejen s operátory, ale kdykoli s "chytrou asistentkou Evou". Jaké výhody z toho pro vás plynou?
  • Napíšete zprávu, odejdete z aplikace a můžete jít dělat jakoukoli jinou činnost. Odpověď vám vždy dorazí.
  • Pokud jste pracovně vytížení a můžete vše řešit jen mimo pracovní dobu, dotaz napíšete kdykoli a odpověď vám dorazí v pracovní době O2 Guru.
  • Pro efektivnější odbavení lze využít "vychytávky" - List Picker a Time Picker
  • S operátorem O2 máte možnost sdílet dokumenty a odkazy přímo v chatu a oběma stranám zůstává dostupná jeho historie. Díky tomu se sníží opakování dotazů a urychlí vyřízení požadavku.
  • Jeden operátor zvládne obsluhovat až tři textové konverzace najednou.
Komunikaci přes Apple business chat technologicky zajišťuje firma Mluvii, která je dceřinou společností O2.

autor článku