Nově se zákazníky komunikujeme i přes iMessage. O2 Guru poradí na Apple business chatu

Spustili jsme nový komunikační kanál. Pokud vlastníte produkty značky Apple, tedy iPhone, iPad či Mac, tak s námi můžete komunikovat jednoduše pomocí zpráv, tzv. iMessages. V současné chvíli má v síti O2 operační systém iOS téměř každý pátý chytrý telefon.

Díky Apple Business Chatu je komunikace s O2 stejně snadná jako zasílání zpráv přátelům. Na našem webu si vybere buď v sekci „Podpora“ rovnou možnost komunikace přes „Apple Messages“ nebo kliknete v pravém dolním rohu na ikonu (apple bublinka) a pak již také automaticky komunikujete s operátorem přes iMessage. „Téměř každý pátý chytrý telefon v naší síti funguje na operačním systému iOS. I proto se snažíme vycházet majitelům Apple zařízení vstříc a co nejvíce jim usnadnit komunikaci s námi,“ vysvětluje Václav Dostál, který má v O2 na starosti prodej mobilních telefonů a dalších zařízení.

.

V konverzaci můžete využít dvě funkce – tzv. List Picker pro interaktivní výběr a potvrzení služby či hardwaru a tzv. Time Picker pro výběr a potvrzení termínu návštěvy technika . Vybraný termín se vám navíc rovnou propíše do vlastního kalendáře. Samozřejmostí je sdílení dokumentů a odkazů přímo v chatu, jehož historie navíc oběma stranám zůstává dostupná i po vypnutí konverzace.

Do budoucna počítáme také s využitím „iMessages chatbota“, který bude rozpoznávat psaný text, abyste mohli řešit své požadavky nejen s operátory, ale kdykoli s „chytrou asistentkou Evou“.

Jaké výhody z toho pro vás plynou?

  • Napíšete zprávu, odejdete z aplikace a můžete jít dělat jakoukoli jinou činnost. Odpověď vám vždy dorazí.
  • Pokud jste pracovně vytížení a můžete vše řešit jen mimo pracovní dobu, dotaz napíšete kdykoli a odpověď vám dorazí v pracovní době O2 Guru.
  • Pro efektivnější odbavení lze využít „vychytávky“ – List Picker a Time Picker
  • S operátorem O2 máte možnost sdílet dokumenty a odkazy přímo v chatu a oběma stranám zůstává dostupná jeho historie. Díky tomu se sníží opakování dotazů a urychlí vyřízení požadavku.
  • Jeden operátor zvládne obsluhovat až tři textové konverzace najednou.

Komunikaci přes Apple business chat technologicky zajišťuje firma Mluvii, která je dceřinou společností O2.

Jakub Olšanský Autor článku
Jakub Olšanský
Pro Jakuba jsou telekomunikace koníčkem. Zajímá se o novinky, mezi které patří sítě 5G či C-Roads nebo Big Data. Rád si o těchto nových trendech povídá i s odborníky z O2, se kterými připravuje zajímavé rozhovory.
Související článek Zahájili jsme dosud nejrozsáhlejší obměnu radiové technologie a modernizaci naší mobilní sítě
Nahoru