Otevřeli jsme již 100. O2 Prodejnu v novém designu. V Olomouci se oslavovalo

Proměna konceptu O2 Prodejen je v plném proudu. V květnu jsme v Olomouci otevřeli už stou pobočku s novým designem a slavilo se ve velkém stylu. Na místě nechyběl celý realizační tým O2 Prodejen, včetně projektových manažerů Ondřeje Zemana, Aleše Dvořáka a vedoucího týmu Aleše Brázdy, který zaměstnance překvapil pořádným narozeninovým dortem, konfetami a balónky.

Vizuální koncept nových prodejen kombinuje moderní styl s přírodními materiály, které navozují v prostoru útulnou atmosféru. Obslužné pulty nahradily stoly s pohodlnými křesílky. Dřevo doplňují živé rostliny, hraje podkresová hudba a v prodejně je cítit lehká vůně. Nový design si tak mohou dennodenně užívat zákazníci i zaměstnanci.


Základním symbolem v prodejně je kruh. V jejím středu je umístěno takzvané kruhové oko zobrazující krajinu, která zákazníky vizuálně vtáhne do prodejny a umocní atmosféru místa. „Změnili jsme každý prvek staré prodejny a uvedli jsme v život něco unikátního. Projekt funguje díky lidem, kteří se na něm podílí. A já jsem moc rád, že u toho všeho mohu být,“ podotýká Honza Nekovář, ředitel prodejní sítě O2. Na nový design O2 Prodejen se mohou těšit i zákazníky v dalších městech, postupně se do nového konceptu promění všechny zbývající pobočky napříč republikou.

Související článek O2 patří mezi nejlepší tuzemské zaměstnavatele, rozhodli studenti
Nahoru