Call centrum: Z operátorky senior manažerkou

Někdo má takové odhodlání a píli, že se vyšplhá ve své práci z nejnižší pozice až na tu nejvyšší. Své o tom může vyprávět Renáta Tomisová, senior manažerka pro call centrum společnosti O2 v Ostravě. Ze začínající pozice operátorky je nyní po několika letech na nejvyšším možném postu a celé call centrum má tzv. pod palcem.

V call centru pracuje Renáta již dvanáctým rokem. Nastupovala jako brigádnice již při studiu na vysoké škole. Její první pracovní náplní bylo po absolvování školení pomáhat zákazníkům s nastavením softwaru, hardwaru a internetu. „Začátky nebyly jednoduché. Musela jsem zvládnout spoustu informací o našich produktech a službách. Naštěstí od samého počátku mé kariéry byl vždy po ruce nadřízený nebo trenér, který mi pomohl a poradil,“ říká Renáta. V začátcích ji ani nenapadlo, že to jednou dotáhne takhle daleko.

Prvotním snem pro ni bylo stát se supervizorem týmu, což se jí podařilo již po jednom roce práce. „Posléze jsem úspěšně absolvovala výběrové řízení na pozici manažera prodeje a postupem času jsem měla na starosti různá oddělení. Touto cestou jsem se dostala až na svoji aktuální pozici senior manažera call centra, ve kterém pracuje cca 450 lidí,“ vypráví Renáta. Dnes velmi oceňuje hlavně to, že měla možnost poznat práci na různých odděleních osobně.

Bez motivace by to nešlo a Renátu podporovalo jít výš a výš silné zázemí firmy, skvělý kolektiv zaměstnanců a přirozená ambice. Za těch dvanáct let je tu mnoho věcí, které Renátě pomohly dostat se právě na manažerský post. „Osobně si myslím, že za mnou zůstal velký kus odvedené práce na všech odděleních a v neposlední řadě je to má velká chuť do práce a energie, kterou do ní vkládám,“ říká Renáta a dodává, jaká podle ní musí taková manažerka call centra být. „Mám vysoké nároky na sebe i na své podřízené, zároveň umím poděkovat a ohodnotit práci všech lidí na call centru, upřednostňuji otevřené a férové jednání.“

Renáta je v práci spokojená, i když jak říká, kus práce je ještě před ní a pořád je co zlepšovat. Práci v call centru by doporučila hned z několika důvodů. „Pracuje zde skvělý kolektiv lidí, kteří dokáží nejen naplno pracovat, ale také se skvěle bavit. A v případě, že máte ambice, čeká vás velmi zajímavý kariérní růst napříč celou firmou, která nabízí atraktivní pozice v rámci celé České republiky. Jsem velmi ráda, že nově příchozím zaměstnancům nabízíme přímo kmenový stav O2 včetně všech benefitů,“ uvádí Renáta.

Můžeme jí už jen popřát, ať se jí v práci i v osobním životě pořád daří a plní si další sen za snem.

Pokud vás Renátin příběh zaujal, podívejte se na náš web a třeba se právě vy stanete dalším manažerem nebo manažerkou. Všechny podrobnosti najdete zde.

O2 Autor článku
O2
Jako přední český operátor nabízíme výhodné neomezené volání, rychlý mobilní i pevný internet nebo třeba digitální televizi s širokou programovou nabídkou. Stojí za námi silná mezinárodní telekomunikační společnost a to nám umožňuje na vysoké úrovni provozovat více než sedm miliónů mobilních a pevných linek.
Související článek Práce v call centru se nemusí nikdo bát. Jak na pohovor?
Nahoru