Práce by nás měla hlavně bavit a motivovat. Ve svých call centrech se ji proto zaměstnancům snažíme oživit nejrůznějšími soutěžemi s opravdu atraktivními výhrami. Koho by například nemotivovaly k lepším pracovním výkonům volňásky na popovou královnu Madonnu nebo úchvatnou taneční a hudební show Transmission? Mezi šťastlivce, kteří se do soutěže zapojili a vyhráli, patřili Helena Stehlíková z ostravského call centra, Veronika Naušová a Michal Sulka z ústeckého call centra.
Heleně a Veronice se podařilo vyhrát lístky na Madonnu. „Soutěž byla pro všechny velmi motivující výzvou, která nás vedla k vyšším výkonům,“ uvádí Veronika a dodává. „Hecovala jsem se s kolegy a zapojila jsem se do motivace v našem týmu. Celkově jsme měli v práci hodně pozitivní atmosféru.“ U Heleny tomu nebylo jinak. Díky své soutěživé povaze a touze jít na koncert královny popu rozdrtila ve výsledcích celé své oddělení. „Hned jak jsem se dozvěděla, že výhrou jsou lístky na Madonnu, tak jsem své supervizorce Adrejce řekla, že na koncert královny popu pojedu já,“ říká se smíchem Helena. Obě dvě si koncert naplno užily a odnesly si zážitek na celý život. Na akci vzaly obě dvě také svoje drahé polovičky a udělaly radost i jim. „Byl to pro mě nepopsatelný zážitek. Nevěděla jsem, kam dřív koukat,“ vzpomíná Veronika.
Michal je v ústeckém call centru teprve pět měsíců a už se mu podařilo skvěle zabodovat. Nebyla to první soutěž, do které se zapojil a něco vyhrál. Tentokrát si ale výsledku cení o to víc, protože lístky na Transmission pro něj byly velkou motivací. „Začal jsem na sobě makat, abych měl víc peněz na provizích a zároveň vyhrál soutěž. Podařilo se mi oboje,“ vypráví Michal. Na Transmission vzal svoji přítelkyni a moc si to užili. „Soutěž se opravdu povedla. Byla dobře vymyšlená, aby nás motivovala a navíc jsem vyhrál i skokana týdne,“ říká Michal.
Chceš i ty zkusit práci v zákaznickém centru? Mrkni na www.chcidoo2.cz/callcentrum a pošli nám svůj životopis.