Podminky cookies

Představujeme kampaň „Nejsem lovná“. Hlavními tvářemi online spotů jsou herečky filmu V síti

Představujeme kampaň „Nejsem lovná“. Hlavními tvářemi online spotů jsou herečky filmu V síti

Představujeme kampaň „Nejsem lovná“. Hlavními tvářemi online spotů jsou herečky filmu V síti

41 % dětí obdrželo pornografickou fotku od cizího člověka. I toto děsivé číslo vzešlo z výzkumu O2 a Univerzity Palackého v Olomouci  a bylo impulsem pro natočení hraného dokumentu Víta Klusáka a Báry Chalupové V síti. Právě v době jeho premiéry, kdy téma bezpečí dětí na internetu hýbe českou společností, startujeme v O2 kampaň „Nejsem lovná“ zaměřenou na děti ve věku 13-17 let. Koncept „Nejsem lovná“ bude také jednou ze součástí osvětové kampaně navazující na dokument V síti, jejíž je O2 Chytrá škola partnerem.

V rámci programu O2Chytráškola.cz se dlouhodobě zaměřujeme na vzdělávání dětí v oblastech internetové bezpečnosti a mediální gramotnosti primárně prostřednictvím učitelů a rodičů. Nyní však poprvé přicházíme s kampaní zaměřenou přímo na děti, které jsou jevy popsanými ve filmu nejvíc ohrožené.

„V kampani Nejsem lovná přistupujeme k dětem jinak, nechceme je poučovat. Dáváme jim do rukou jednoduchý nástroj, díky kterému mohou vyjádřit, že se cítí dostatečně informované a v online světě se umí bránit,“ popisuje Marie Mališková, CSR manažerka společnosti O2.

Součástí kampaně jsou tři dvacetivetřinové spoty, ve kterých k dětem mluví herečky z fimového dokumentu V síti. Vzhledem k cílové skupině 13-17 let jsme se rozhodli pro komunikaci využít primárně online kanály, jako jsou Facebook, Instagram a Youtube. Ty doplní offline komunikace prostřednictvím reklamních rámečků na více než 200 základních školách po celé České republice a na značkových prodejnách operátora. Součástí kampaně je speciální web www.nejsemlovna.cz, kde děti mimo jiné najdou Desatero bezpečného chování v síti.

Na rodiče pak budou cílit SMSky, které je budou vyzývat k zamyšlení, jak tráví jejich děti čas na počítači nebo mobilním telefonu. Využijeme i speciální merchandising s logem Nejsem lovná – placky, trička, samolepky, krytky na webkameru a leporelo Desatero bezpečného chování v síti. Kampaní oslovíme také čtyři tisíce našich zaměstnanců v rámci interní komunikace.

 

Související článek Úspěšně jsme prošli auditem bezbariérovosti našich O2 Prodejen
Nahoru