Menu Web OOO2

Dobu datovou pro O2 umělecky ztvárnil mladý výtvarník Dávid Kurňavka

náhled
Už asi víte, že od května nabízíme novou tarifní řadu O2 Data a také jsme zpětinásobili objem dat bez změny ceny v tarifech pro mladé O2 [:kůl:]. V rozsáhlé komunikační kampani využíváme řadu netradičních formátů. Jedním z nich se stal také originální umělecký event, který proběhl na Letné. Oslovili jsme uznávaného mladého umělce Dávida Kurňavku, aby výtvarnou formou představil, co pro něj znamená Doba datová. V průběhu happeningu se mohli náhodní kolemjdoucí na Letné sami přesvědčit, jak vzniká obraz znázorňující Dobu datovou. Co znamená Doba datová pro výtvarníka Dávida Kurňavku "Data jsou všude kolem nás, patří k našemu každodennímu životu. Vstřebáváme velké množství informací a komunikujeme s několika lidmi najednou. Rozhlížíme se na všechny světové strany - to na obraze značí několik tváří. K tomu všemu patří rychlost, dravost a pohotovost - ty znázorňuje tygr. Naše šance je tady a teď. Čísla na obraze v převráceném pořadí značí chaos, který někdy pociťujeme, když se snažíme v tom všem vyznat. V Době datové je důležité víc než kdykoliv předtím ověřovat informace, které k nám proudí - na mé malbě Amor eliminuje Fake News. Ve vrchní části obrazu vidíme smajlíka ze dvou částí - tím jsem chtěl znázornit, že za každým emoji, které vidíme, je člověk, osobnost," popisuje mladý výtvarník Dávid Kurňavka.
Během eventu na Letné vznikl videoobsah, který využijeme k podpoře nabídky na sociálních sítích. Obraz vystavíme v našem sídle na Brumlovce. https://www.youtube.com/watch?v=H8-iyPON8W4 Dávid si pronajal studio a maluje každý den Mladý slovenský výtvarník, jehož obrazům dominuje popisný symbolismus, kontury a prvky stylizovaného detailu. Divákovi na plátně předkládá otázku nebo odpověď, čímž se snaží v jeho podvědomí navázat, respektive zachovat kontinuitu díla bez tečky na konci. Předtím, než začal malovat, se Dávid věnoval ilustraci, grafice a digitální malbě. Vystudoval Animaci na UTB ve Zlíně, pak pracoval v grafickém studiu v reklamní agentuře. Jeho klienty byli například Škoda Auto, Ikea, Nike, Red Bull atd. Dávid však cítil, že se své tvorbě chce věnovat naplno, pronajal si proto studio a denně maluje. Svou první velkou samostatnou výstavu v Praze měl na jaře 2017 v The Chemistry Gallery a obrovským úspěchem bylo, že se všech 17 obrazů prodal. Odkoupil je totiž umělecký fond Chemistry Art Fond.    

autor článku