O2 komunikuje nově se zákazníky i přes WhatsApp

V průběhu září jsme spustili nový komunikační kanál pro naše zákazníky. Nově s námi zákazníci mohou komunikovat pomocí oblíbené aplikace WhatsApp. Jen během září tuto možnost využilo téměř 1 200 zákazníků.

Jaké výhody z toho plynou pro zákazníky?

  • Fronta na infolince? Žádný problém. Zákazník se může nechat jednoduše přesměrovat z hovoru do WhatsAppu. Přeskočí tak frontu a operátorovi píše rovnou do chatu.
  • Operátor zvládá odbavovat až 3 chaty najednou
  • Zákazník i my v O2 máme možnost sdílet dokumenty a odkazy přímo v chatu. Oběma stranám zůstává dostupná historie chatu. Díky tomu se sníží opakování dotazů a urychlí vyřízení požadavku.

Jak komunikace v aplikaci WhatsApp probíhá, si můžete sami vyzkoušet na WhatsApp lince 720 720 155 nebo tady. K službě se dostanete i přes QR kód níže.

Jakub Olšanský Autor článku
Jakub Olšanský
Pro Jakuba jsou telekomunikace koníčkem. Zajímá se o novinky, mezi které patří sítě 5G či C-Roads nebo Big Data. Rád si o těchto nových trendech povídá i s odborníky z O2, se kterými připravuje zajímavé rozhovory.
Související článek Appka TouchRetouch vymaže z fotografie cokoliv si budete přát
Kam pokračovat? Mohlo by vás zajímat
VŠECHNY
Nahoru