TIKI-TAKA: Simulování a reklama ve fotbale

I lidi, kteří nerozumí fotbalu, se často podivují nad tím, co někteří hráči při zápasech předvádějí – teatrálně se svíjejí na trávníku, padají, předstírají obrovskou bolest, aby za několik sekund běhali jako Usain Bolt. Prostě simulují. Jak toto téma okomentovali třeba Petr Švancara a Vladimír Šmicer?

Mnozí fotbalisté si nevydělávají pouze svou předvedenou hrou, ale k jejich příjmům se nemalou měrou počítají i peníze z marketingové aktivity. Navíc špičkoví světoví fotbalisté vydělávají víc reklamou, než hrou samotnou. Globální koncerny jako Adidas, Nike, Pepsi, Carrefour, Nestlé a další je využívají jako důležité reklamní ikony.

Foto: reprovideo
Redakce O2 TV Sport Autor článku
Redakce O2 TV Sport
Související článek Nejlepší fotbal v O2 TV! Diváci se dočkají Ligy mistrů, Bundesligy, Serie A i La Ligy
Kam pokračovat? Mohlo by vás zajímat
VŠECHNY
Nahoru