Menu Web OOO2

TIKI-TAKA: Simulování a reklama ve fotbale

TIKI-TAKA: Simulování a reklama ve fotbale
I lidi, kteří nerozumí fotbalu, se často podivují nad tím, co někteří hráči při zápasech předvádějí – teatrálně se svíjejí na trávníku, padají, předstírají obrovskou bolest, aby za několik sekund běhali jako Usain Bolt. Prostě simulují. Jak toto téma okomentovali třeba Petr Švancara a Vladimír Šmicer? Mnozí fotbalisté si nevydělávají pouze svou předvedenou hrou, ale k jejich příjmům se nemalou měrou počítají i peníze z marketingové aktivity. Navíc špičkoví světoví fotbalisté vydělávají víc reklamou, než hrou samotnou. Globální koncerny jako Adidas, Nike, Pepsi, Carrefour, Nestlé a další je využívají jako důležité reklamní ikony.
Foto: reprovideo

autor článku