Nejhorší logo v historii? Leeds představil nový znak, fanoušci se bouřili, tak ho stáhl!
1 min. čtení 25. ledna 2018
„Šest měsíců práce, konzultace s 10 tisíci lidmi, připraveno pro dalších 100 let!“ S takovou slávou představoval slavný anglický klub Leeds United své nové logo. To se mělo stát pýchou klubu, který příští rok slaví sto let od svého založení. https://twitter.com/LUFC/status/956134990638596097 Od fanoušků se ale klubová generalita místo pochval dočkala jen výsměchu. A to jak od příznivců jiných klubů z celého světa, tak od vlastních fans. https://twitter.com/dpavlicek/status/956178680757260289 https://twitter.com/Abs_Singh_1/status/956260980580896768 https://twitter.com/chriscook85/status/956259480173498373 https://twitter.com/JimmyHanley/status/956262123524558848 https://twitter.com/watson_78/status/956269224615399425 https://twitter.com/ben7thomas/status/956277377755119616 Ti dokonce zorganizovali internetovou petici proti novému klubovému emblému a během jediného dne ji podepsalo přes 70 tisíc fanoušků! A zabralo to! Klubový ředitel Angus Kinnear připustil, že otázka nového loga by měla být znovu otevřena. „Musím říct, že jsem svým způsobem nadšený z toho, s jakou vášní se fanoušci Leedsu k tomu postavili. Je samozřejmě trochu nešťastné, že je to právě za takových okolností. Ale ukazuje to, jak velkou fanouškovskou základnu máme,“ řekl pro BBC. Paradoxem je, že nové logo mělo právě fanoušky oslavovat. „Oslavujeme fanoušky, srdce naší identity,“ znělo heslo pod novým klubovým znakem. V Anglii by se nestalo poprvé, že by fanouškovská inciativa uspěla a klub nakonec nové logo upravil. V roce 2013 se to povedlo příznivcům Evertonu, když z původního návrhu nového znaku vypadlo klubové motto: „Nil satis nisi optimum“. Dosavadní logo Leedsu: