AIG je jedním z největších sponzorů ragbistů Nového Zélandu, takže není divu, že jsou tito urostlí chlapíci řádně pojištěni. Hráči v reklamním spotu nejprve nastoupí v Tokiu do metra, a poté si na slavné křižovatce Shibuya dají navzájem několik signálů. Najednou se každý rozběhne jiným směrem. A postupně pěkně po ragbyovsku srážejí obyvatele japonské metropole. Nejdřív mladou dívku, pak messengera na kole i reklamního medvěda. Proč to všechno? Určitě se dodívejte až do konce! Stojí to za to. [fve]https://www.youtube.com/watch?v=nVzzhq5whWE[/fve]
Přečtěte si také:
Saganovi ruply nervy! „Závodím s k*****!“ ulevil si vulgárně před kamerou. Proč?
Rozlučka Detroitu s arénou byla dojemná i bizarní. Vdova rozsypala popel na trestné lavici
Šafářová s Mattekovou ovládly Charleston SEXY vítězným tanečkem! Jak oslavily triumf ve čtyřhře?
Reklamní klip s názvem Tackle the Risk vidělo za pár dní přes milion lidí a stal se nejúspěšnější reklamou uplynulého týdne. A proč je dějištěm zrovna Japonsko? V roce 2019 bude pořádat mistrovství světa a All Blacks budou obhajovat zlato.Foto: reprovideo (pol)
Sdílet