Revoluční novinka v českém fotbale. Našla se nová reklamní plocha, bankovní sektor jásá!

Bankovní sektor jásá

Během přemýšlení, kam ještě umístit reklamu při fotbalovém zápase, osvítil předsedu FAČRu nápad vpravdě geniální. Konkrétně se to stalo při sledování zápasu Sigma – Plzeň, kdy sudí Lerch udělil jednomu hráči druhou žlutou kartu a… A nic, hrálo se dál.

Celý fotbalový národ v té chvíli upíral zraky ke žlutému kartónku a velmi brzy ho byly plné i internety. To je přece šance jako hrom, proletělo hlavou předsedovi. Nabídneme bankám, aby na naše karty daly reklamy na své karty.

Kreditka? Na červené

Princip bude jednoduchý a bude kopírovat potřeby trhu. Na něm je mnohem víc debetních karet – ty tedy budou mít prostor na žlutých kartách. Smrtící červenou pak obsadí karty kreditní.

Pelta hned v pondělí obtelefonoval kamarády v českých bankách a setkal se s nadšenou odezvou. Podle našich zdrojů je derby Sparta – Slavia (v neděli 20. března) prodané za rekordní sumu. Stejně tak i dubnový zápas mezi Spartou a Plzní. Tam byla částka jen o fous nižší.

pelta

Pelta svůj nápad přednesl i Komisi rozhodčích. Milan Berbr jej ústy Dagmar Damkové přijal kladně. Realizaci tak nic nestojí v cestě.

Zájem má i FIFA

Svůj revoluční nápad Pelta přinesl i na volbu šéfa FIFA. Poté, co fotbalová federace zvolila Gianniho Infantina, vzal si ho náš předseda stranou a vysvětlil mu svůj obchodní záměr. Infantino jako správný Švýcar zavětřil a nahodil udičku mezi oba globální hráče na trhu s bankovními kartami. Podle všeho nás čeká premiéra při květnovém finále Ligy mistrů.

Komentář pana Zelí

Nápad je to dobrý, jen mu chybí dotažení do detailu. Neumím si představit, jak FAČR prodá reklamu například na utkání Jihlavy se Sigmou či Příbrami s Jabloncem. Mnohem lepší by byly balíčky, kdy banka koupí několik utkání. Ale nepochybuji, že stejným směrem se ubírá i Čápovo uvažování.

Foto: koláž O2 Sport
pan Zelí Autor článku
pan Zelí
Související článek Nejlepší fotbal v O2 TV! Diváci se dočkají Ligy mistrů, Bundesligy, Serie A i La Ligy
Kam pokračovat? Mohlo by vás zajímat
VŠECHNY
Nahoru