Menu Web O₂

Jak fungují splátky zařízení u O2 a kdo je může využít?

Jak fungují splátky zařízení u O2 a kdo je může využít?

Toužíte po novém moderním telefonu, kvalitních sluchátkách nebo chytrém modemu, ale nechcete hned utratit celou částku najednou? Máme pro vás jednoduché řešení. Pokud máte u O2 aktivní službu, můžete si vybrané zařízení pořídit i na splátky – klidně už od 1 Kč a zbytek si rozložit do pohodlných měsíčních plateb. Jak přesně splátky fungují a jaké podmínky je potřeba splnit? 

Základní princip splátkového prodeje u O2 je to, že veškeré splátky jsou vždy bez navýšení ceny. Tedy celkem nezaplatíte ani o korunu navíc oproti původní ceně. Dle povahy a hodnoty zařízení se během objednávky vypočítá výše první platby neboli akontace a počet měsíčních splátek. Ty se poté promítnou do měsíčního vyúčtování všech dalších služeb od O2. Zařízení lze tedy používat od první chvíle nákupu, ale zaplatit ho až v dalším období. Tento model financování je vhodný pro zákazníky, kteří chtějí zařízení hned, ale preferují rozložení platby v čase. 

Pokud si chce zákazník O2 ulehčit finančně náročné předvánoční období, může svým blízkým pořídit například 5G tablet Lenovo – nyní s akontací pouhou 1 Kč a následnými 36 měsíčními splátkami po 125 Kč. 

Kdo má na splátky nárok? 

Splátky jsou určené pro stávající zákazníky O2, kteří od O2 využívají alespoň jednu z pravidelně placených služeb, jako je třeba mobilní tarif, internet na doma nebo tarifní plán Oneplay od O2. 

Při žádosti o splátky probíhá krátké individuální posouzení, které ověřuje, zda může O2 tento způsob úhrady nabídnout. Operátor nahlíží do registrů dlužníků a případně se doptává na několik základních informací, aby bylo jisté, že je pro zákazníka splácení bezpečné a zvládnutelné. 

Pokud má zákazník u O2 služby dlouhodobě a operátor jej dobře zná, obvykle stačí méně údajů. V případě potřeby O2 kontaktuje zákazníka, nejčastěji telefonicky, a doplní si potřebné informace. Jakmile je žádost vyhodnocena, O2 zákazníkovi sdělí, zda může splátky využít. Celý proces je však rychlý a bez zbytečné administrativy. 

Splátkování O2

Můžu si vzít na splátky více zařízení? 

Ano, je to možné. Každé zařízení je vždy navázáno na konkrétní službu, u které se splátky hradí. Na jednu službu nebo tarif však můžete mít i více zařízení na splátky. U každého nového nákupu pak O2 znovu posuzuje, zda je možné splátkový režim poskytnout. 

Jak probíhá nákup na splátky krok za krokem: 

  • Vyberte si zařízení a vložte ho do košíku. 
  • Následně se přihlásíte pod svým zákaznickým účtem a vyberete službu, ke které se budou splátky vázat. 
  • Při dokončování objednávky vyplníte další údaje. 
  • O2 rychle a online ověří, jestli můžete splátky využít. 
  • Pokud je vše v pořádku, objednávku dokončíte a zařízení vám dorazí jako standardní nákup nebo si ho rovnou odnesete z O2 Prodejny. 
  • Splátky se automaticky začnou promítat do vašeho měsíčního vyúčtování. 
  • Na splátky lze u O2 pořídit široký výběr zařízení, například smartphony, tablety, notebooky, modemy, příslušenství, sluchátka, hodinky i další chytrou elektroniku. Kompletní nabídku najdete v e-shopu O2

    Máte další otázky? Koukněte do podpory, nebo se obraťte na O2 Guru, kteří vám s čímkoli poradí. 

    Více o splátkování v O2


    autor článku