Nadcházející dny slibují jedny z prvních letních pařáků a řada lidí je proto plánuje strávit u vody. My jsme letos pro všechny zákazníky O2 opět připravili o 30 % levnější vstupné do 18 aquaparků a bazénů po celé České republice.
Jaké slevy jsme si pro vás letos nachystali?
- 30% sleva na plavání v síti areálů Sareza
- 30% sleva na vstupné do Bazénu Liberec
- 30% sleva na vstupné do Aquaparku Uherské Hradiště
- 30% sleva na celodenní vstupenku do Aquaparku Olomouc
- 30% sleva na koupání ve Sportovních areálech města Kladna
- 30% sleva na rodinnou vstupenku do Aquacentra Pardubice
- 30% sleva do Aquaparku Horažďovice
- 30% sleva na vstup do Aquaparku Olešná
- 30% sleva na celodenní vstup do plzeňského Bazénu Slovany
- 30% sleva na rodinné vstupné do Aquaparku Barrandov
- 30% sleva na vstup do Aquaparku Vodní ráj v Jihlavě
- 30% sleva na koupání v Lagoon Letňany
- 30% sleva na celodenní koupání v Městských lázních Hradec Králové
- 30% sleva na 2 hodiny v Aquaparku Vyškov
- 30% sleva na koupání v Aquaparku Frymburk
- 30% sleva na 3 hodiny v bazénu hotelu Thermal Karlovy Vary
- 30% sleva na koupání v Aquaparku Kravaře
- 30% sleva na celodenní vstupné do Aquadromu Most
Díky Extra výhodám navíc uděláte na koupališti parádu v nových plavkách od Litexu s 15% slevou, nespálíte se s opalovacími krémy značky Bioderma z e-shopu Lekarna.cz s 25% slevou u vody ani na výletě. Na ten navíc můžete po ČR i Evropě vyrazit autobusem Eurolines – o čtvrtinu levněji.
Nejjednodušší cesta, jak výhody čerpat je mobilní aplikace O2 Extra výhody. Ukáže vám nejbližší partnery a jejich pobočky podle toho, kde právě jste. Slevový kód si pak můžete vygenerovat online – klidně až u pokladny. Čerpat samozřejmě můžete třeba i přes SMSku v daném tvaru nebo na webu www.o2extravyhody.cz.
Jak vypadal typický zákazník v roce 2013?
V létě 2013 si zákazníci O2 vygenerovali 80 444 slevových kuponů na vstupné do aquaparků a bazénů. Nejoblíbenější byly slevy u zákazníků v Praze, ve Středočeském a Moravskoslezském kraji. Slevové kupony lidé nejčastěji využívali v aquaparcích v Jihlavě, v Olešné a v Liberci.
Typickému zákazníkovi bylo lehce přes třicet, své příznivce si však program Extra výhody našel u zástupců všech generací. Nejčastěji si lidé generovali slevy na webu (42 %), často použili také papírové kupony z vyúčtování (23 %) nebo SMS (20 %).