Menu Web OOO2
Bubble 8

Zákazník, inspirace a emoce: to byla hlavní témata O2 Guru Summitu

Zákazník, inspirace a emoce: to byla hlavní témata O2 Guru Summitu
Bubble 1
Bubble 2
Bubble 9

Před pár dny proběhl tradiční O2 Guru Summit, který se konal v moderních prostorách O2 Universa a přivítal zhruba 200 „guráčů“ z celé České republiky. O2 Guru jsou profíci přes moderní technologie, kteří se starají o zákazníky v O2 Prodejnách. Letos se sešli s jasným cílem – stát se ještě lepšími „parťáky“ pro zákazníky, kteří jim pomohou s každým požadavkem a představí jim technologie, které skutečně dokážou ulehčit každodenní život.

O2 Guru tvoří tým odborníků a nadšenců do moderních technologií, kteří tu jsou pro zákazníky O2 v prodejnách po celé republice a reagují na jejich dotazy na sociálních sítích. Téměř všichni začínají jako konzultanti v prodejnách a po úspěšném absolvování dalších školení se mohou stát pokročilejšími O2 Guru. Ti musí mít komplexní znalosti o produktech a službách O2, a hlavně je umět inspirativně představit zákazníkům. Z čehož pak vyplývá zajistit zákazníkovi tu nejlepší zkušenost a spokojenost s řešením čehokoliv v prodejně.

O2 Guru Summit – jaro 2025 

Jelikož svět technologií se vyvíjí neuvěřitelnou rychlostí, prochází pravidelně „guráči“ školením a dvakrát ročně pak O2 Guru Summitem. Na této akci se ještě blíže seznámí s novinkami ze světa O2 aktuálně třeba s Oneplay nebo funkcí O2 Connect. K tomu přispívají také přednášky a stánky od externích partnerů, jako jsou například Samsung, Xiaomi, Google nebo Honor. 

„O2 Guru Summit je skvělou nadstavbou ke všem školením v naší virtuální univerzitě, které musí každý z nich absolvovat. Samozřejmě, že znalosti o všech produktech a službách mají, ale summit nabízí o něco víc – účastníci si mohu na vlastní kůži vyzkoušet nejnovější technologie, popovídat si s dodavateli třeba o novém modelu telefonu a zúčastnit se inspirativních přednášek, díky kterým si prohlubují schopnosti obsluhovat zákazníky tak, aby odcházeli z prodejny vždy spokojení,“ říká Aleš Dvořák, manažer týmu customer care ve společnosti O2.

Billboard a reklama umí zaujmout, ale inspirovat nedokážou 

Nejlepší reklamou jsou lidé. A to by měli brát v úvahu zejména ti, kteří se denně setkávají s desítkami zákazníků. Proto se letos jarní O2 Guru Summit zaměřil právě na zákaznický zážitek. „Celý den byl nejen vzdělávací akcí, ale především inspirujícím setkáním, které ukázalo, jak důležité je propojovat znalosti s emocemi a reálnými zkušenostmi. Je totiž důležité nejen znát produkty, ale věřit jim a umět lidsky popsat jejich výhody v každodenním životě. Naše guráče tak vychováváme ve skutečné odborníky, kteří poskytují nejen informace, ale i skutečnou hodnotu a zážitek,“ popisuje Aleš Dvořák.

Jízda ve formuli nebo pingpong s telefonem v ruce 

Kromě přednášek a workshopů mohli účastníci O2 Guru Summitu navštívit stánky různých dodavatelů hardwaru, které má O2 v nabídce. Například Honor připravil pro guráče interaktivní prezentaci odolných telefonů – při hře pingpongu použili telefony Honor Magic7 Lite místo pálek a při krájení citronů zase místo prkénka. Dodavatel příslušenství Epico předvedl „Drop Test“, během kterého pustili pětikilovou ocelovou kouli z výšky dvou metrů na jejich ochranné sklo jako důkaz, že se nerozbije. 

Xiaomi zase přivezlo ukázat nové modely 15. řady, které se chlubí špičkovým fotoaparátem s integrovanou umělou inteligencí Hyper AI. Umělou inteligenci mohli v přímém přenosu využít třeba při focení simulátoru Formule od Xiaomi. Ta však sloužila primárně jako atrakce, kterou vendoři využívali k přilákání návštěvníků ke svým stánkům a k uvolnění atmosféry. Třeba Honor si ze stejného důvodu přivezl i vycvičeného pejska. Guráči si také mohli vyzkoušet novou řezačku ochranných fólií od WG, která přizpůsobí velikost fólie téměř na každý smartphone. Už teď je dostupná v šestnácti O2 Prodejnách v ČR.

Podobné představení vlastních technologií nabízel také Samsung a jeho Galaxy AI, stejně jako Google Pixel, Lamax, Tapo, Motorola, OnePlus, TP-Link a VIVO.

“O2 Guru Summit 2025 opět ukázal, jak důležitou roli hrají technologie a lidský přístup v poskytování kvalitních služeb zákazníkům. Letos se účastníci nejen vzdělávali, ale také inspirovali a bavili, což jim umožnilo lépe pochopit a přiblížit se potřebám zákazníků. Toto vše se ale neděje jen tak, proto patří velký díky celému týmu O2 Guru Ambasadorů, kteří vše skvěle připravili a zrealizovali” uzavírá Aleš Dvořák. 


autor článku