Nejnovější chytré telefony, produkty s integrovanou AI i inovace z dílny O2 – nejen to si účastníci podzimního O2 Guru Summitu vyzkoušeli na vlastní kůži. Setkání v O2 Universu opět ukázalo, že O2 Guru, tedy takzvaní „průvodci světem technologií“, jsou vždy o krok napřed, aby zákazníkům přinášeli ty nejmodernější technologie, aktuální trendy a řešení šité na míru jejich potřebám.
Na podzimním O2 Guru Summitu se tradičně setkaly stovky konzultantů O2 Guru z celé republiky. Tito odborníci pomáhají zákazníkům v prodejnách i online orientovat se ve světě technologií, služeb a produktů nejen O2 – od nastavení chytrého telefonu až po výběr správné služby či zařízení a tím docílit perfektního zážitku a skvělé zkušenosti našich zákazníků. Letošní ročník přinesl přehled nejnovějších trendů od partnerů i novinek přímo od O2, přičemž jedním z hlavních témat byla umělá inteligence a digitální asistenti, kteří konzultantům pomáhají poskytovat zákazníkům ještě lepší servis.

„Aby mohli naši O2 Guru být neustále o krok napřed, dvakrát ročně pro ně pořádáme O2 Guru Summit, který spojuje technologie a lidi. Jde hlavně o vzdělávání, testování novinek, sdílení zkušeností a inspiraci,“ říká Aleš Dvořák manažer týmu retail care ve společnosti O2. A doplňuje: „Součástí dne byly nejen prezentace a stánky vendorů, ale i inspirativní přednášky, praktické workshopy a diskuse o tom, kam se technologie posouvají a jak díky nim mohou O2 Guru ještě lépe pomáhat zákazníkům.“
AI jako nový kolega
Umělá inteligence se stala neoddělitelnou součástí práce O2 Guru, a proto patřila mezi hlavní témata letošního podzimního summitu. „Našim guráčům chceme ukázat, že AI je skvělým pomocníkem, který jim umožňuje být ještě lepšími poradci pro zákazníky. Díky našemu Virtual Buddymu dokážou konzultanti rychleji najít informace o produktech, představit nové funkce srozumitelněji a doporučit řešení přesně podle potřeb zákazníka,“ zaznělo během přednášky od Zuzany Mydlové a Davida Volfa, kteří školí zaměstnance v O2. „Do chatu s Buddym lze ukládat nejčastější dotazy, vytvářet šablony pro rychlejší odpovědi zákazníkům nebo řešit méně obvyklé situace, jako například uplatnění slevy pro držitele průkazu ZTP.“
Do konce roku navíc dorazí Virtual Buddy i do mobilní aplikace, aby byl konzultantům ještě blíž. Na rozvoji virtuálních asistentů pracují odborníci z O2 Dataclair.ai, kteří dále například nasazují pokročilé LLM modely pro rozšíření schopností digitální asistentky Evy.

Novinky ze světa technologií na jednom místě
Účastníci O2 Guru Summitu mohli vyzkoušet to nejlepší ze světa technologií. Na stáncích značek dodavatelů ožily nejnovější produkty – od chytrých telefonů s integrovanou umělou inteligencí až po praktické gadgety pro chytrou domácnost. K vidění byly například nové Pixely 10, Xiaomi 15T, skládací Honor Magic V5, na kterém byl předváděn důkladný test odolnosti. Samsung představil možnosti Galaxy AI na svých novinkách, TP-Link ukázal nejnovější kamery a chytré produkty do domácnosti a společnosti Sonos či Niceboy zaplnily prostor hudbou z designových reproduktorů a sluchátek.
Navíc si každý účastník mohl vyzkoušet novou řezačku fólií od společnosti WG, díky níž lze vytvořit ochranu displeje na míru téměř jakémukoliv zařízení, ať už jde o telefon nebo chytré hodinky. Ta bude brzy dostupná v každé O2 Prodejně.

Zástupci O2 během dne doplnili prezentace partnerů také o vlastní novinky. Účastníci se tak dozvěděli více o novém O2 Smart Boxu s Boosterem a funkcí O2 Mesh, o vylepšeních v rámci služby O2 Connect, aplikace Moje O2 i o dalším rozvoji 5G sítě. Připraven odpovídat na zvídavé dotazy byl také tým Oneplay z O2.
Den plný technologií a inspirace zakončil tradiční znalostní kvíz se soutěží o hodnotné ceny.