Společnost O2 se nově představuje v kampani zaměřené na zákazníka a jeho svět. Ukazuje, jak technologie a inovace od O2 pomáhají lidem v jejich každodenních aktivitách. Od předchozích brandových kampaní O2 se dost výrazně liší. A čím konkrétně?
Technologie s lidmi, pro lidi a o lidech
Klíčovou změnou oproti předchozím kampaním O2 je polidštění a zjednodušení sdělení s přidáním emocionálního náboje. „Naši klasickou linku komunikace výhod produktu posouváme do nové perspektivy. Ukazujeme, jaké možnosti přináší inteligentní síť od O2 ve skutečných situacích a se skutečnými zákazníky, kteří díky technologiím mohou dělat spoustu věcí, které dříve zkrátka nebyly možné. Zůstáváme však technologickou značkou,“ říká David Daneš ředitel marketingové komunikace O2.
V hlavní roli zákazník a jeho svět
Cílovou skupinou nové kampaně společnosti O2 jsou její stávající zákazníci. „Chceme se více přiblížit našemu zákazníkovi. Proto jsme se v kampani záměrně vyhnuli technologickým extrémům typu samořiditelná auta nebo operace mozku na dálku. Každý si někdy může chtít pustit živý přenos v nejvyšší kvalitě bez sekání, jít si zaběhat s aplikací, která sdílí data v reálném čase s ostatními, nebo stahovat aplikace a ve vteřině třeba zabavit děti. To je ten reálný zážitek, který s 5G může mít běžný člověk,“ popisuje David Daneš.
V kampani se mluví i o důležitosti zabezpečení mobilních zařízení a internetového připojení. O2 tak upozorňuje na online hrozby, jejichž počet a intenzita v poslední době narůstá téměř raketově.
5G síť v rukou zákazníka
O2 v nové kampani vyzdvihuje reálné přínosy své nejlépe hodnocené 5G sítě. „Jsme pochopitelně rádi, že se můžeme opřít i o čerstvé výsledky z měření percepce kvality mobilních sítí 5G společností IPSOS, které dokazuje, že naše investice do sítě s sebou doopravdy nesou i skvělou zákaznickou zkušenost,“ uvádí David Daneš.
Novinkou je nejen odklon od komunikace postavené čistě na produktech. Hlavní slovo dostává zákazník a jeho názor. Jedním z hlavním claimů této nové kampaně je právě hodnocení 5G sítě O2 dle názoru zákazníků. „Naše 5G síť získala ocenění v několika dalších nezávislých technologických měřeních, ale rozhodli jsme se kampaň podepsat tím nejdůležitějším – hodnocením reálné zákaznické zkušenosti. Proto pracujeme se sdělením: ‚Naši 5G síť hodnotíte jako nejlepší v Česku. Děkujeme.‘,“ vysvětluje David Daneš.
Ben Cristovao a další známé tváře součástí kampaně
V televizní kampani se objeví také dlouholetý ambasador projektu pro mladé O2 YOU Ben Cristovao s kapelou, na jehož koncert se jedna z hrdinek spotu přenese pomocí hladkého livestreamu na 5G síti. O2 tak propojuje svou nadlinkovou komunikaci s dlouhodobou kampaní na sociálních sítích, na které s Benem spolupracuje.
V rámci komunikace na sociálních sítích se objeví video formáty s tvůrci Naomi Adachi a Janem Hrdličkou. Spoluprací s těmito influencery chce operátor myšlenku kampaně doručit také cílové skupině 18–26 let. Hlavní komunikační linka je doplněná o další videa na Instagram, v nichž se Naomi a Jan společně s O2 Guru Kubou věnují tématu 5G, technologií a bezpečnosti v kyberprostoru. Na svém firemním YouTube kanálu bude operátor publikovat videocasty, ve kterých půjde o propojení technologií a lifestyle světa těchto influencerů.
Technologické inovace v rámci moderních tvůrčích postupů
Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura Free Andy Agency. Spoty vznikaly ve slovenském Studiu ALIEN, které připravilo veškeré lokace ve 3D. Efektní otočky a plynulý efekt kamery zajistila produkce Hitchhiker Films s využitím robotického ramene s kamerou či setem pro POV. Kampaň bude k vidění v televizi a na online video platformách, v OOH a také na sociálních sítích.
· Kreativní agentura: Free Andy Agency
· Klientský servis: Dagmara Mikšíková, Žofia Drugdová
· Account team: Žofia Drugdová
. Kreativní team: Ondřej Křišťan
· Produkce: Hitchhiker Films
· Režisér: Maxmilián Turek
· Filmová produkce: Hitchhiker Films
· Postprodukce: Alien Studio SK