Jeden den se zákazníkem nabízí možnost podívat se na jiná pracoviště a seznámit se s kolegy, kteří jsou každý den v bezprostředním kontaktu se zákazníkem. Je to šance potkat nové lidi, zjistit, jak to funguje na značkových prodejnách, call centrech nebo třeba v Back Office.
Cenná je nejenom zkušenost, kterou si z této návštěvy odnášíme my – stážisté, ale také zpětná vazba, kterou můžeme poskytnout našim kolegům. Letošní vlna stážistů si na vlastní kůži vyzkoušela, jaké to je komunikovat s neslyšícími, den technika i třeba práci na pražské prodejně.
Jiří Smrž – O2 prodejna
„Byl jsem maximálně spokojený. Vedoucí prodejny mě informoval o těch nejdůležitějších činnostech při prodeji zákazníkovi, byl jsem seznámen i s plánem jednotlivých prodejců. Zajímavé pak bylo sledovat, jak probíhá samotná komunikace se zákazníkem. A navíc jsem zjistil poměrně cenné informace o produktech ještě před samotným produktovým školením (které mají stážišti povinné).“
Hana Šanová – Linka pro neslyšící
„Byly jsme na Lince pro neslyšící v Pardubicích a mně se to moc líbilo! Alenka Užachovová měla celý den promyšlený, představila nám, jak to tam funguje a ukázala nám částečně i jiná zajímavá oddělení, o které jsme měly zájem. Nějaký čas jsme strávily i přímo s operátory linky. Byla jsem překvapená, kolik mají povinností kromě toho, že komunikují s neslyšícími.“
Kateřina Kunešová – Linka pro neslyšící
„Byly jsme s Hankou Šanovou v Pardubicích na Lince pro neslyšící a bylo to fakt super. Paní Užachovová je skvělá, hezky nás celým dnem provedla. Jenom škoda, že právě místo Linky pro neslyšící bude to nové vývojové centrum :(“.
Kateřina Manová – návštěva s technikem
„Já jsem se účastnila jednoho dne s technikem, ale bohužel ten den zrovna nebyl nikdo, kdo by se mě ujal na výjezd, takže jsem celou problematiku slyšela pouze teoreticky. Za mě ale určitě spokojenost, pan Pešík byl moc příjemný a výklad srozumitelný.“
Viliam Valent – návštěva s technikem
„Spolu s technikmi z Olšanskej som strávil deň inštaláciou O2 služieb firemným zákazníkom. Na fotke je „progresívna“ hospoda, ktorá sa rozhodla svojim zákazníkom poskytnúť nadštandardné služby v podobe O2 TV. Celkovo hodnotím program ako výborný – úplne zmenil môj pohľad na náročnosť a náplň práce zamestnancov, ktorí sú v priamom kontakte so zákazníkom.“
Denisa Voráčková – útvar pro kontrolu faktur
„Jela jsem se podívat do Pardubic na oddělení kontroly faktur a z celého dne jsem byla velice nadšená. Paní Poláková mi nejprve připravila prezentaci, abych věděla, jak jejich oddělení funguje a následně jsem strávila svůj čas postupně u každého z celého týmu. Atmosféra na tomto pracovišti je velice přátelská, takže jsem se mezi nimi cítila skvěle. Všechno mi vysvětlily a ochotně zodpověděly všechny moje dotazy.“
Eliška Šedivá – O2 prodejna
„V rámci programu Jeden den se zákazníkem jsem se byla podívat na prodejně v OC Nový Smíchov.Dozvěděla jsem se spoustu nových informací – a to nejen o produktech O2 ale také o našich konzultantech a chodu samotné prodejny. Práce konzultanta není nic lehkého, musí toho spoustu znát a umět – a ještě mít pevné nervy, protože někteří zákaznici přichází už značně rozčarovaní. Velký respekt všem konzultantům i samotné vedoucí, která dle mého názoru odvádí skvělou práci! Děkuji za možnost podívat se, jak to funguje na prodejně O2.“
Text: Kateřina Kolomá
Foto: archiv stážistů