Když se lidé ohlédnou za minulým rokem a na to, co je oslovilo, vzpomenou si právě na ten váš projekt? Podle poroty si rozhodně vzpomenou právě na O2 Extra výhody. Jaká byla vlastně při posuzování kritéria? Inovativní přístup k podnikání a poskytování online služeb, perfektní komunikace se zákazníky, zaměstnanci nebo občany a zároveň reálné výsledky – např. zvyšování prodejů.
Mezi oceněnými v kategorii Telekomunikace a IT získaly první místo naše O2 Extra výhody. Cenu jsme získali za personalizované doporučování Extra výhod našim zákazníkům. Klíčem k personalizované nabídce bylo předchozí chování uživatelů na samotném webu, jaké výhody nejčastěji využívali a případně z jaké kategorie. Výsledkem bylo navýšení proklikovosti výhod u některých formátů (pozic na webu EV) až o 50 procent (průměr je kolem 20 procent). S mírou proklikovostí se úměrně zvýšilo i čerpání výhod.
Celé řešení bylo vyvinuto ve spolupráci s agenturou Etnetera a velké uznání patří celému týmu Partner Management pod vedením Rudolfa Javoříka.
Jak to však vypadá v praxi? Každý zákazník podle svého chování na webu vidí výhody, od kterých očekáváme, že by se mu měly hodit. Neexistuje proto pevné seřazení výhod na hlavní stránce po otevření webu. Ani zde ale naše ambice nekončí a rádi bychom nabízeli stále lepší služby. Proto aktuálně probíhají úpravy a pracuje se i na rozšíření sběru dat z aplikace či mobilního webu, aby cílení bylo ještě přesnější a my zákazníka neobtěžovali něčím, o co nemá zájem.
Veškeré informace o udělování cen Internet Effectiveness Awards najdete na těchto internetových stránkách.