Už tři roky, každý den i o svátcích a víkendech se na sociálních sítích můžete setkávat s rychlými a profesionálními reakcemi našich O2 Guru. Začátek byl ve čtveřici, dnes se o celou řadu sociálních sítí včetně monitoringu a odpovídání na veřejných kanálech českého internetu stará tým 6 lidí. Naši O2 Guru - Jarda, Mirek, Renča, Sandra, Petr a Vašek. Na profesionální zákaznické péči si zakládáme a také proto tento tým vznikl. Žádné dočasné řešení, studenti nebo někdo z marketingu, ale vyškolení konzultanti zákaznické péče, kteří dokáží přímo řešit většinu situací a požadavků. Celkový součet let praxe a zkušeností mluví za sebe - více než 29 let.
Individuální i týmové znalosti jsou vzhledem k šíři nabídky našich služeb napříč mobilní a pevnou sítí včetně digitální TV prostě potřeba. Díky zkušenostem jsou naši on-line O2 Guru schopni řešit i velmi složité dotazy a každý den překonávat očekávání zákazníků, kdykoliv to je možné.
Na vlastním, přímo i nepřímo
Počet příspěvků a dotazů, které O2 Guru zpracovávají samozřejmě stoupá na jednotlivých sítích, ale také celkově díky širšímu záběru. Nejde totiž pouze o “tradiční” sítě (Facebook, Twitter, Google+), ale například i komentáře O2 Videotéky a obecný monitoring českého internetu. Proto se s odpovědí nebo pomocnou rukou od O2 Guru můžete setkat i v komentářích pod článkem nebo třeba na specializovaných fórech. Před oslavami výročí jsme se podívali na statistiky a data o otázkách, zmínkách a odpovědích, které tým O2 Guru zpracovává, a připravili pro vás infografiku nejzajímavějších údajů.
O2 Guru jsou samozřejmě také fandové a uživatelé chytrých mobilů - zde je stručný přehled, které chytré telefony za svou kariéru vlastnili a déle používali.
[one_sixth_last]Renča Sony Ericsson Xperia Pro, Samsung Galaxy S4[/one_sixth_last]
K nejhodnotnějším oceněním práce samozřejmě patří prosté poděkovaní od zákazníků a jejich spokojenost, ceníme si ale i statistiky třetích stran - například ocenění Socially Devoted, u kterého dosahujeme na nejvyšším počtu dotazů mezi sledovanými značkami v ČR špičkové hodnocení 95%.
Kam dál?
Laťku kvality si sami posouváme a nastavujeme stále výš. Proto je těžké se překonávat, ale pár zajímavostí je doslova za rohem. Pracujeme na úpravě provozní doby, abychom mohli rychle odpovídat delší dobu a také vylepšujeme komfort používání, rychlost zpracování a důležitost příspěvků z tzv. komunikační záložky. Za ty stovky tisíc zpracovaných dotazů a odpovědí patří největší dík všem členům on-line týmu O2 Guru - současným i bývalým. Bez kritického oka a trpělivosti jejich supervizorky Hanky by to ale také nešlo. [divider]Pod čarou[/divider] Jedna z kratochvílí týmu v jejich Ostravské kanceláři jsou jejich netradiční mazlíčci - šneci Jarek EDGE, Pepa UMTS, Alois LTE a Břéťa GPRS druhu Achatina Fulica (Oblovka Žravá). [slider crop="no" slide1="/files/uploads/2014/04/snek1.jpg" slide2="/files/uploads/2014/04/snek2.jpg"][/slider]