POJIŠTĚŇATA nejsou jen pro štěňata

POJIŠTĚŇATA nejsou jen pro štěňata

POJIŠTĚŇATA nejsou jen pro štěňata

Mít zdravotní pojištění je pro většinu z nás tak samozřejmá věc, že se nad ní ani hlouběji nepozastavíme. Proč by ale neměl mít svou zdravotní pojistku i váš čtyřnohý kamarád? Pro pejsky všech ras a váhových kategorií jsou tu POJIŠTĚŇATA z Ústeckého kraje, další z vítězů kampaně na podporu podnikatelů Dáváme milion. Na podrobnosti jsme se zeptali Veroniky Hejlové. 

Pojištění domácích mazlíčků bylo pro mě osobně novinkou. Řekněte nám víc o tom, jak tenhle nápad vznikl?  

Byla to taková klasická mezera na trhu. Sami máme pejsky, a když jsme hledali podobný produkt, nenašli jsme nic, co by nás oslovilo. Takže jsme se do toho pustili sami.  

Na které mazlíčky se pojištění aktuálně vztahuje? Můžu si u vás pojistit třeba želvu nebo kočku? 

Ne, zatím pojišťujeme jenom pejsky.  

Plánujete nabídku rozšířit? 

Aktuálně to není v plánu. Zatím se soustředíme opravdu jen na psí klientelu.  

Ještě něco: název Vašeho projektu tak trochu svádí k domněnce, že pojistit si můžu jenom psí mládě, tedy štěňátko. Jak je to doopravdy?  

Co se věku týká, nejsme tak striktní. Do pojištění můžete přihlásit i pejska do osmi let věku – a pak mu to pojištění samozřejmě poběží, dokud budete chtít. 

Co všechno může majitel mazlíčka v pojištění mít?  

Nabízíme pojištění tzv. neprimárních výloh – a to na nemoc i na úraz, máme navíc i kastraci z preventivních důvodů, odstranění zubního kamene, můžeme pojistit i porod. To jsou věci, které se dají řešit navíc v rámci ujednání u smluv.  

Je tam nějaké omezení, co se veterinářů týká?  

Ne, naše pojištění by měli akceptovat všichni veterináři. Není to nijak omezené výběrem veterináře. Můžete si dokonce třeba pro určitý speciální zákrok vybrat jiného než „spádového“ veterináře.  

Jaký je o pojištění zájem?  

Před covidem jsme měli možnost získávat kontakty i na výstavách, teď jsme samozřejmě mnohem víc závislí na on-line prostředí. Výhodou ale je, že naši službu si lidi doporučují navzájem i on-line.  

Pejsky si pojišťují profesionální chovatelé, ale i běžní majitelé, kterým prostě záleží na tom, aby bylo o jejich mazlíčka co nejlíp postaráno.  

Jaká je vlastně výhoda takového pojištění?  

Asi jako u každé normální pojistky – pokud ji máte, a dojde k problémům, pomůže aspoň částečně překlenout nepříjemné období, pokrýt náklady… Všichni víme, že taková návštěva veterináře je občas celkem drahá záležitost. Teď jsme třeba měli případ, že léčení pejska, kterého majitel dovezl k veterináři se zdánlivě „banálními“ zažívacími potížemi, se vyšplhalo na několik desítek tisíc korun. Pak už je samozřejmě rozdíl, jestli takovou věc kryjete pojistkou, nebo ne.  

Chystáte nějakou novinku?  

Zatím necháváme běžet aktuálně nastavený pojišťovací program tak, jak je. 

Jak vám v podnikání pomáhají moderní technologie?  

Měli jsme propagaci formou kampaní, to by se bez technologií určitě neobešlo. A pak samozřejmě běžná každodenní komunikace, maily, atd. Ale vzhledem k situaci, kdy se výstavy, kde jsme mohli oslovit potenciální i stávající klienty, aktuálně nekonají, tak jsme de facto 100% vázaní právě na technologie.  

Máte nějakou zkušenost s tím, co občas čteme o službách pro psy ve světě – tzv. psími terapeuty? A pokud ano, vztahovala by se pojistka i na léčení psí duše?  

S tím jsme se zatím u nás nesetkali. Pojištění tak, jak je dnes nastavené, s tím aktuálně nepočítá. Víme ale, že i u nás v Česku nějací specialisté tohohle typu fungují. Není to ale klasická veterinární péče. Ve svém okolí jsme samozřejmě narazili i na to, že bylo potřeba například pejska zbavit nějaké situační úzkosti atd., ale s našimi klienty jsme to doteď neřešili.   

Vybavíte si nějaký kuriózní příklad? Jaké typy pejsků se u vás nejvíc pojišťují?  

Extrémní kuriozitu jsme zatím ve své praxi myslím nepotkali, pojišťují se opravdu pejsci všech možných ras a váhových i věkových kategorií. Rozhodně to není tak, že by si pojištění pořizovali jen profi chovatelé s ultračistokrevnými psy. Mezi našimi klienty potkáte „normální pejskaře“, což je skutečně široké spektrum nejrůznějších chovatelů. Co ale mají společného, je zodpovědnost. Na zdraví jejich mazlíčků jim hodně záleží a chtějí najít co nejlepší řešení předtím, než se vůbec nějaký problém objeví. Jsme rádi, když k tomu svým projektem můžeme přispět. 

Více informací o nabídkách pro podnikatele najdete zde.

Alex Juranková, specialista komunikace
Od business divize a kontroly textů pro mobilní Back Office k lidské a srozumitelné komunikaci v rámci týmu o2.cz. Tak by se dala shrnout dekáda jejího působení v O2. Vystudovaná knihovnice, která svou vášeň pro češtinu a psaní kombinuje s možností ukázat zákazníkům O2, že i velká firma může komunikovat jednoduše a přátelsky. Její pisatelskou stopu najdete v řadě mailingů, textací i článků napříč on-line i off-line O2 světem. A svoje zkušenosti předává na školeních i dalším kolegům.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 0 Průměrně: 0]
Související článek Šijeme s láskou… – Ze všech stran slyšíte, že dneska maminky krajkové zavinovačky nechtějí 😊
Kam pokračovat? Mohlo by vás zajímat
VŠECHNY
Nahoru