Moje O2 nově nejen v počítači, ale i v mobilu: Usnadněte si ve firmě správu mobilů a SIM

Neodkladná prosba o datový roaming, na který kolega zapomněl, rychlé dokoupení dat, která došla v nejméně vhodnou chvíli… Tohle ještě před časem dokázalo pořádně prověřit pohotovost a někdy i ochotu těch, kteří mají správu telefonů a SIM na starosti. Proto jsme k webové aplikaci Moje O2 nově přidali i mobilní verzi. Díky ní i ty nejvíce naléhavé problémy a požadavky zaměstnanců vyřešíte snadno a rychle prostřednictvím mobilu. V neděli večer nebo během pracovního oběda.

Zhruba každý druhý Čech má k dispozici pracovní počítač nebo firemní mobilní telefon. A pokud to náplň práce a její vykonávání vyžaduje, má zaměstnavatel dokonce povinnost mobilní telefon a odpovídající tarif zaměstnanci poskytnout. „Ukočírovat“ desítky a někdy i stovky SIM karet pak může být opravdu nevděčný úkol…

… pokud si tedy na pomoc nevezmete aplikaci Moje O2. S ní bude správa firemních telefonů mnohem jednodušší. Vše totiž obstaráte na jednom místě – a díky nové mobilní aplikaci nejen z klasického počítače, ale klidně i z chytrého telefonu.

Moje O2: Webová verze nabízí komplexní přehled a pohodlnou správu všech služeb

Webová verze Moje O2 je komplexní nástroj pro snadnou a přehlednou správu firemní mobilní flotily – nastavíte v něm vše, co potřebujete, a najdete tu opravdu všechny potřebné dokumenty a informace.

  • Všechny služby na jednom místě: V Moje O2 služby snadno (de)aktivujete a upravíte jejich nastavení. V reálném čase vidíte objem vyčerpaných dat a snadno zobrazíte PUK, pokud si zaměstnanec třikrát po sobě nevzpomene na PIN.
  • Kompletní přehled o fakturách: Hned víte, jestli je faktura zaplacená, můžete ji stáhnout, napojit na účetní systém firmy nebo vyexportovat.
  • Řízení rolí a oprávnění: Každý zaměstnanec může mít přístup ke svému číslu, nadřízení mohou spravovat své týmy a účetní mají přístup jen k fakturám.
  • Už žádné ztracené dokumenty: Digitalizace firemních dokumentů je trend a své místo má i v Moje O2. Všechny smlouvy, faktury a další dokumenty tu najdete v elektronické podobě a kdykoli potřebujete.

V Moje O2 snadno nastavíte role a k nim i příslušná oprávnění. Zatímco třeba u obchodních manažerů zvolíte, aby se jim data po vyčerpání doplnila automaticky, u dalších zaměstnanců můžete dát oprávnění k obnově dat kupříkladu jejich přímým nadřízeným. Změny navíc můžete provádět hromadně pro celé skupiny uživatelů.

Moje O2 firmy o to více oceňují v době, kdy mnoho zaměstnanců pracuje na dálku. I o tom už jsme psali:

 

Jak začít s Moje O2?

Snadno. Stačí zavolat na naši zákaznickou linku a nadiktovat svůj e-mail, který bude následovně fungovat jako vaše O2 ID. Na něj vám přijde aktivační link, který prokliknete, nastavíte heslo a pak už si aplikaci vyladíte podle potřeb. Ovládání je intuitivní, ale pro jistotu máme k Moje O2 podporu v podobě návodných videí. Díky nim můžete všechny funkce využívat na maximum.

Mobilní aplikace Moje O2: Nástroj pro rychlé úpravy, které nepočkají

Nově jsme k webové verzi přidali i mobilní verzi. A tu neustále vylepšujeme. Základní úpravy a změny tak můžete provést jednoduše z mobilu a opravdu kdykoli a kdekoli. Snadno během pár chvil ověříte nastavení služeb, aktuální spotřebu dat a případně je kolegovi rovnou dokoupíte, datový roaming nastavíte, ať jste kdekoli. Nebo obratem zablokujete ukradenou SIM kartu a hned objednáte novou, aby dotyčný mohl co nejdříve fungovat tak, jak je zvyklý.

V Moje O2 na vás navíc čekají soutěže o ceny a výhody v podobě slev a voucherů. A kromě toho i možnost propojit si v aplikaci nejen firemní služby, ale na jednom místě spravovat i O2 TV nebo třeba služby O2 Family. Propojení nastavíte ve webové verzi Moje O2 – stačí jen všem službám přiřadit stejné O2 ID.

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2  a přihlaste se. Pokud už Moje O2 používáte, zadejte vaše O2 ID a heslo, tak jak jste zvyklí u webové verze. Nic víc není potřeba. Následně si úvodní dashboard můžete upravit podle potřeb tak, abyste měli vždy na očích to nejdůležitější – ať už jsou to data vašeho nadřízeného, nebo služby, které po vás lidé ve firmě chtějí měnit nejčastěji.

Přečtěte si i další zajímavé články:

Jak na mobilní aplikaci se dozvíte v následujícím videu.

 

Míša Látalová, specialista marketingové komunikace pro B2B                                                          Míša nastoupila do marketingu Eurotelu, zažila sloučení s Českým Telecomem i nástup Telefónica O2 a s tím spojený celkový rebranding. Pak si dala 10 let pauzu a teď je od podzimu 2018  opět na svém místě – v B2B marketingové komunikaci O2. Míša se snaží představovat firemním zákazníkům naše IT řešení tak, aby sami pochopili, že je to ta nejlepší volba pro jejich byznys. 

Související článek Získali jsme specializaci Fortinet Security Operations
Nahoru