Místem, kde se s námi můžete osobně setkat, jsou naše O2 Prodejny. Snažíme se je neustále upravovat tak, aby byly pro zákazníky co nejkomfortnější. I proto nás velmi těší pozitivní výsledky auditu bezbariérovosti, který v našich pobočkách provedla nevládní organizace Pestrá o.p.s. V České republice máme už 156 O2 Prodejen. Auditoři se zaměřili na 32 z nich v Praze, Brně a Ostravě. Zajímal je přístup do pobočky, její vnitřní uspořádání, přístup ke stolům, možnosti parkování i bezbariérovost toalet – pokud byly součástí projektu.
Z výsledků vyplývá, že většina z 32 navštívených prodejen je plně přístupná osobám se sníženou možností pohybu a orientace. V auditu se mimo jiné dočteme, že jsou velmi dobře prostorově řešeny. Kladně je hodnocena například volba pultů, které mají dobrou výšku a umožňují tak rovnocenný kontakt zákazníků se zaměstnancem O2 Prodejny.
Výsledky auditu také uvádí, že O2 má dobře vyškolený personál v komunikaci s lidmi s handicapem. Jde tak o jednu z mála společností, které přistupují odpovědně k bourání fyzických i psychických bariér.
Důraz klademe na osobní přístup
Řada zákazníků stále preferuje osobní návštěvu naší prodejny před řešením požadavku po telefonu či v online samoobsluze. Chtějí přímý lidský kontakt a také si osahat, jak některá zařízení ve skutečnosti fungují. Proto jsme při redesignu poboček kladli velký důraz na lidskou interakci mezi konzultantem a zákazníkem.
Na prodejnách zákazníci najdou i naše specialisty O2 Guru, kteří jim kromě běžných služeb a poradenství pomohou i s celou řadou dalších požadavků.
Celou zprávu o zmiňovaném auditu najdete zde.