Podminky cookies

Díky internetu dostáváme naše šperky do celého světa

Díky internetu dostáváme naše šperky do celého světa

Díky internetu dostáváme naše šperky do celého světa

Snubní prsteny, které vznikají ve šperkařské dílně firmy Kredum z Královehradeckého kraje, nosí lidé ze všech kontinentů. Její šéf Hynek Kalista je vítězem soutěže Kampaň za milion, kterou vyhlásila společnost O2. Úspěšný podnikatel uvádí, že bez trochy riskování a sledování moderních trendů v distribuci prorazit nejde.

Jakým způsobem dostáváte své výrobky k zákazníkům?

Jedním ze způsobů je osobní doporučení. Chceme, aby klienti byli spokojení a šířili tak naše dobré jméno dál. A pak je tu internet. Dáváme si záležet na tom, aby naše prsteny vypadaly na fotografiích na webu trochu jinak než u ostatních výrobců.

Jste malá firma, a přesto máte velký úspěch…

Já si myslím, že ve „velikosti“ je naopak naše konkurenční výhoda. Jsme flexibilní a schopní vyrábět na zakázku. Větší firmy, které dělají sériovou či modelovou výrobu to už nedovedou. Věnujeme každé jednotlivé zakázce maximální pozornost. Zákazníkům navíc zaručujeme doživotní servis.

Jak vám s podnikáním pomáhají komunikační technologie?

Dlouhodobým partnerem pro poskytování připojení k internetu a v telekomunikačních technologiích obecně je pro mě firma O2. Je to jistota. Nemáme žádné dlouhodobé výpadky. To je ta hlavní deviza, proto jsem u O2. Právě internet nám pomáhá dostávat naše šperky do celého světa, bez něj by to nešlo. Našimi největšími odběrateli jsou Amerika a Austrálie.

Tradiční ruční výrobu tak propojujete s těmi nejnovějšími technologickými trendy. Pomáhá vám to v období koronavirové krize?

Ve výrobě jdeme proti proudu a vše vyrábíme ručně. Díky internetu máme spokojené zákazníky po celém světě. Od začátku krize jsme mohli díky komunikačním technologiím zůstat v kontaktu se zákazníky, a v omezeném režimu i s kolegy v týmu. Administrativní zaměstnanci pracovali z domova a zákazníkům jsme nabídli možnost online schůzek. Umožnili jsme jim tak vybrat si prsteny z bezpečí domova.

Co podle vašich zkušeností nesmí podnikateli chybět, aby uspěl?

Člověk musí mít odvahu zkoušet nové věci a jít dál. Když se budete bát, že přijde krize a nebudou stačit finance, nezačnete nikdy s ničím. Bez trochy riskování podnikat nejde.

Kam byste rád svou firmu dovedl?

Pro mě je nejdůležitější spokojenost zákazníků a zaměstnanců. Netoužím po miliónových obratech ani desítkách pracovníků. To ostatně do ruční výroby ani nepatří.

 

Více informací o nabídkách pro podnikatele najdete zde.

Související článek Digitalizace – včera příležitost, dnes nutnost
Nahoru