Máte pocit, že profesionální cílené marketingové nebo akviziční kampaně, oslovování zákazníků na základě lokality nebo rozesílka sdělení podle vlastních kontaktů jsou nad vaše finanční, časové a profesní schopnosti? Možná se mýlíte. S Market Locatorem oslovíte ideální skupinu zákazníků přesně v cílové oblasti jednoduše, třeba ze dne na den, online a s minimálními náklady.
Miliony potenciálních zákazníků
Mobilní telefon je atributem doby a představuje ideální prostředek pro cílený marketing. Je třeba jej jen správně uchopit a efektivně využít. Jednou z možností, jak se dostat lidem až do mobilu, je služba Market Locator, která sdružuje data od dvou hlavních operátorů O2 a T-Mobile. Jejich mnohamilionová zákaznická báze je i potenciální cílovou skupinou, kterou je možné marketingově oslovit.
Online marketingová samoobsluha
Market Locator je samoobslužný a k dipozici je jednoduše na webu. Poskytuje možnost rozesílat marketingové SMS, MMS a e-mailové zprávy cílové skupině, pečlivě vybrané podle mnoha kritérií a v přesně zvolené lokalitě. K dispozici je i možnost rozesílky z vlastní databáze pro ty, kdo potřebují jen čas od času oslovit vlastní klienty.
Jak Market Locator funguje?
Market Locator je opravdová samoobsluha. Klient si vše obhospodařuje sám, a kromě schválení kampaně do procesu nevstupuje žádný další lidský prvek. Ovládání je jednoduché a intuitivní. Po počáteční registraci do portálu si klient kartou nebo bankovním převodem předplatí kredit, z něhož čerpá náklady na rozesílku. K výběru cílové skupiny a vymezení lokality slouží vizuální portál. V mapě lze vyhledat požadovanou lokalitu a jednoduše, rovněž graficky, označit spádovou oblast. Pro vymezení cílové skupiny je k dispozici množství kritérií, věkem nebo pohlavím počínaje a typem mobilu konče.
Po zadání lokality a cílové skupiny klient ihned vidí, kolik lidí reálně osloví, a může volbu případně upravit. Nakonec zvolí typ kampaně, text zprávy, termín a čas rozesílky. Může si odeslat i testovací zprávu, aby se přesvědčil, že potenciální zákazník skutečně obdrží zprávu tak, jak ji zamýšlel. V posledním kroku zvolí rozpočet, který hodlá do kampaně investovat. Cena klasické SMS je 3 Kč, LBS zpráva, lokalizovaná například na bezprostřední okolí obchodu, vyjde na 5 Kč. Volba nižšího rozpočtu umožňuje dále redukovat velikost cílové skupiny. Osoby, jimž bude zpráva odeslána, se pak vybírají z databází obou operátorů. Po schválení kampaně, k němuž obvykle dojde do 24 hodin, se kampaň spustí.
Sledování účinnosti
Online report umožňuje sledovat dopad a účinnost každé realizované kampaně. Obsahuje počet odeslaných zpráv, počet osob, které zprávu otevřely, rekapitulaci cílových skupin a časů odeslání. Nabízí také možnost kampaň duplikovat a spustit znovu.
Portál Market Locator je dostupný adrese www.marketlocator.cz.