Oslovte miliony lidí od dvou největších operátorů

Máte pocit, že profesionální cílené marketingové nebo akviziční kampaně, oslovování zákazníků na základě lokality nebo rozesílka sdělení podle vlastních kontaktů jsou nad vaše finanční, časové a profesní schopnosti? Možná se mýlíte. S Market Locatorem oslovíte ideální skupinu zákazníků přesně v cílové oblasti jednoduše, třeba ze dne na den, online a s minimálními náklady.

Miliony potenciálních zákazníků
Mobilní telefon je atributem doby a představuje ideální prostředek pro cílený marketing. Je třeba jej jen správně uchopit a efektivně využít. Jednou z možností, jak se dostat lidem až do mobilu, je služba Market Locator, která sdružuje data od dvou hlavních operátorů O2 a T-Mobile. Jejich mnohamilionová zákaznická báze je i potenciální cílovou skupinou, kterou je možné marketingově oslovit.

Online marketingová samoobsluha
Market Locator je samoobslužný a k dipozici je jednoduše na webu. Poskytuje možnost rozesílat marketingové SMS, MMS a e-mailové zprávy cílové skupině, pečlivě vybrané podle mnoha kritérií a v přesně zvolené lokalitě. K dispozici je i možnost rozesílky z vlastní databáze pro ty, kdo potřebují jen čas od času oslovit vlastní klienty.

Jak Market Locator funguje?
Market Locator je opravdová samoobsluha. Klient si vše obhospodařuje sám, a kromě schválení kampaně do procesu nevstupuje žádný další lidský prvek. Ovládání je jednoduché a intuitivní. Po počáteční registraci do portálu si klient kartou nebo bankovním převodem předplatí kredit, z něhož čerpá náklady na rozesílku. K výběru cílové skupiny a vymezení lokality slouží vizuální portál. V mapě lze vyhledat požadovanou lokalitu a jednoduše, rovněž graficky, označit spádovou oblast. Pro vymezení cílové skupiny je k dispozici množství kritérií, věkem nebo pohlavím počínaje a typem mobilu konče.
Po zadání lokality a cílové skupiny klient ihned vidí, kolik lidí reálně osloví, a může volbu případně upravit. Nakonec zvolí typ kampaně, text zprávy, termín a čas rozesílky. Může si odeslat i testovací zprávu, aby se přesvědčil, že potenciální zákazník skutečně obdrží zprávu tak, jak ji zamýšlel. V posledním kroku zvolí rozpočet, který hodlá do kampaně investovat. Cena klasické SMS je 3 Kč, LBS zpráva, lokalizovaná například na bezprostřední okolí obchodu, vyjde na 5 Kč. Volba nižšího rozpočtu umožňuje dále redukovat velikost cílové skupiny. Osoby, jimž bude zpráva odeslána, se pak vybírají z databází obou operátorů. Po schválení kampaně, k němuž obvykle dojde do 24 hodin, se kampaň spustí.

Sledování účinnosti
Online report umožňuje sledovat dopad a účinnost každé realizované kampaně. Obsahuje počet odeslaných zpráv, počet osob, které zprávu otevřely, rekapitulaci cílových skupin a časů odeslání. Nabízí také možnost kampaň duplikovat a spustit znovu.

 

Portál Market Locator je dostupný adrese www.marketlocator.cz.

Související článek Otestujte ve firmě phishing. 5 kroků, jak vytvořit simulovanou phishingovou kampaň
Nahoru