O klienty Benziny pečujeme z našeho Kontaktního centra

Čerpací stanice Benzina uvedla v roce 2016 po několikaletém provozu tankovacích karet BUSINESS pro firemní zákazníky nové tankovací karty EASY. Jejich výhodou je, že nevyžadují žádnou fakturaci. O tyto karty je obrovský zájem – měsíčně se registruje zhruba 10 tisíc nových zákazníků. To vyžaduje  kvalitní zákaznickou podporu. Tu se Benzina rozhodla poskytovat prostřednictvím kontaktních center O2.

„Vůbec jsme se nemuseli zabývat hledáním a vzděláváním operátorů a jsme za to rádi, protože nám to ušetřilo spoustu času a úsilí. Operátory jsme vyškolili pouze na funkcionality karty EASY a věci, které se týkají naší společnosti,“ shrnuje Ondřej Janů, vedoucí odboru platebních karet společnosti Benzina.

Po roce provozu
Po prvním roce provozu Benzina pozitivně hodnotí především profesionální přístup k zákazníkům, výrazné zkvalitnění služeb klientům a vysokou úroveň reprezentace firmy. Díky velmi dobrým zkušenostem se zákaznickou podporou karty EASY plánuje Benzina nyní  rozšířit služby kontaktního centra i na segment komerčních zákazníků.

Kontaktní centrum jako služba
O2 Kontaktní centrum zahrnuje technologickou i operátorskou pomoc. Službu připravujeme klientovi na míru a ten ji hradí formou měsíčních poplatků. Naši operátoři komunikují se zákazníky nejen tradičně (telefonem, e-mailem), ale i moderně přes webové prostředí – tedy přes chat, sdílení plochy či souborů nebo videohovory. Samozřejmostí je i komunikace na sociálních sítích.

Související článek Obránci v digitální éře. S čím firmám pomáhají etičtí hackeři?
Nahoru