Menu Web OOO2

O klienty Benziny pečujeme z našeho Kontaktního centra

O2_Benzina_864x463
Čerpací stanice Benzina uvedla v roce 2016 po několikaletém provozu tankovacích karet BUSINESS pro firemní zákazníky nové tankovací karty EASY. Jejich výhodou je, že nevyžadují žádnou fakturaci. O tyto karty je obrovský zájem - měsíčně se registruje zhruba 10 tisíc nových zákazníků. To vyžaduje kvalitní zákaznickou podporu. Tu se Benzina rozhodla poskytovat prostřednictvím kontaktních center O2. „Vůbec jsme se nemuseli zabývat hledáním a vzděláváním operátorů a jsme za to rádi, protože nám to ušetřilo spoustu času a úsilí. Operátory jsme vyškolili pouze na funkcionality karty EASY a věci, které se týkají naší společnosti,“ shrnuje Ondřej Janů, vedoucí odboru platebních karet společnosti Benzina. Po roce provozu Po prvním roce provozu Benzina pozitivně hodnotí především profesionální přístup k zákazníkům, výrazné zkvalitnění služeb klientům a vysokou úroveň reprezentace firmy. Díky velmi dobrým zkušenostem se zákaznickou podporou karty EASY plánuje Benzina nyní rozšířit služby kontaktního centra i na segment komerčních zákazníků. Kontaktní centrum jako služba O2 Kontaktní centrum zahrnuje technologickou i operátorskou pomoc. Službu připravujeme klientovi na míru a ten ji hradí formou měsíčních poplatků. Naši operátoři komunikují se zákazníky nejen tradičně (telefonem, e-mailem), ale i moderně přes webové prostředí - tedy přes chat, sdílení plochy či souborů nebo videohovory. Samozřejmostí je i komunikace na sociálních sítích.

autor článku