Každý si myslí, že call centrum jen volá lidem. Omyl…

Matteo je v O2 teprve krátce. Za tu dobu toho ale stihnul docela hodně. Třeba se ještě ve zkušební době kariérně posunout na místo specialisty výkonu call centra. Má neskutečně mnoho energie, baví ho život i práce. Jak to dělá? Co má společného s jižní Evropou a proč pracuje právě v O2? Mrkněte na jeho zpověď.

Narodil jsem se v ČR, i když zplozenej jsem v Itálii. (smích) Ale narodil jsem se tady, žiju tady celý život a jediný, co mám s Itálií společného je, že tam mám rodinu z tátovy strany, a že umím pár slovíček italsky. Možná jsem vlastně víc Američan než Ital, protože tam jsem rok žil, takže mluvím líp anglicky než italsky. Mnohem. Takovej jsem Ital. Ciao Matteo, come stai! To umím. (smích)

cof

cof

Teď pracuji v zákaznickém centru O2 v Ústí nad Labem a je to moje první práce. Vystudoval jsem hotelovou školu v Teplicích a potom začal studovat vysokou v Mostě – marketing se zaměřením na reklamu. Byl jsem tam skoro rok s tím, že po roce jsem se přestěhoval do vlastního bytu, takže jsem si potřeboval najít nějakou práci a skončit ve škole. Takže jsem skončil, hledal jsem si práci a O2 bylo první, co mě zaujalo.

A prostě jsem už od začátku věděl, že chci někam dál. Takže jakmile bylo první výběrko, které by pro mě znamenalo kariérní posun, přihlásil jsem se. To jsem byl ještě ve zkušebce. Když padla otázka Jak dlouho tady pracuješ? tak já No, tři měsíce, no (smích)

Teď jsem dva měsíce Junior Performance Specialista. To znamená, že zvyšuju hodnoty a čísla pro naše call centrum.

Ono když řekneš, že děláš v O2, tak ti každý hned řekne Vy jen voláte lidem. Přitom každý operátor má nějakou prodejní linku. Nějak ty služby prodat musíme. My ven voláme jenom tady na tomto patře a těch pater je tu pět…

Nejlepší vlastnost, co tu můžeš mít, je být energickej. To je věc, která ti strašně moc pomůže. Protože když mluvíš se zákazníkem, tak on i přes telefon pozná, že máš dobrou náladu a že tu energii máš a nemáš na obličeji kyselej ksicht. To je věc, která hodně prodává. A když jsi ještě k tomu výřečnej, tak úplně!

matteo_2

Největší hláška, co jsem zatím slyšel od operátora, byla při prodeji tabletu, když říkal zákazníkovi Tak víte co? Já vám to vysvětlím. S tabletem je to jako s kondomem. Je lepší ho mít a nepotřebovat, než ho potřebovat a nemít. Nejlepší na tom je, že ten zákazník to potom koupil! Zasmál se a říkal No, asi máte pravdu. Tak mi ho pošlete. Prostě tvůrčí lidi, který se toho nebojí. To je fajn…“

Taky se toho nebojíte? Tak navštivte naše kariérní stránky www.chcidoo2.cz a pošlete nám svůj životopis.

Vojta a Nikola, #o2zije #ustinadlabem #lidemezinami

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 0 Průměrně: 0]
O2 Autor článku
O2
Jako přední český operátor nabízíme výhodné neomezené volání, rychlý mobilní i pevný internet nebo třeba digitální televizi s širokou programovou nabídkou. Stojí za námi silná mezinárodní telekomunikační společnost a to nám umožňuje na vysoké úrovni provozovat více než sedm miliónů mobilních a pevných linek.
Související článek Call centrum: Z operátorky senior manažerkou
Nahoru