V mnoha ohledech jsou si obě tratě také podobné: jízdou těsně podél svodidel, kombinací pomalých a rychlých zatáček, slušným převýšením a nepříjemnými hrboly či změnami sklonů asfaltu. Pau zůstává i v moderní době jednou z posledních tratí, kde jezdecké umění hraje obrovskou roli.
Kolize a výjezdy safety caru jsou pravidlem
Jak to u městských okruhů bývá, kvůli absenci únikových zón a trati lemované svodidly není nikdy daleko ke kolizím. Havarované vozy navíc nelze bezpečně odklidit z trati během závodu a proto často zasahuje zpomalovací vůz. Například během loňských třech závodů vyjel safery car hned šestkrát! Máme se na co těšit.
V Maďarsku se měnil lídr pořadí
Do francouzského Pau odcestoval jako vedoucí muž šampionátu Němec Maximilian Günther z týmu Prema Powerteam, předchozí lídr Nick Cassidy totiž neudržel tempo s nejrychlejšími a byl rád, že na Hungaroringu bodoval alespoň ve třetím závodě. Novozélanďan klesl navíc až na průběžné čtvrté místo.
Souboj o titul je zatím těsný a nejnáročnější víkend sezony rozhodně znovu zamíchá pořadím.
Přímé přenosy na O2 Sport
V sobotu vysílá O2 Sport přímé přenosy v 11.10 a v 15.00.
[blog_program_info id=“7268459″]
V neděli sledujte závod živě od 14.55.
[blog_program_info id=“7283112″]