Super Bowl je jednou z nejsledovanějších světových událostí vůbec a přestávky v poločase jsou tím nejžádanějším mediálním prostorem pro TV reklamu. Právě na večer, kdy se hraje Super Bowl, často plánují světoznámé společnosti velké premiéry nových spotů. Není divu, když jen loňské finále sledovalo 114 milionů diváků. Již nyní se odhaduje, že za jeden spot zaplatí zadavatelé v přepočtu astronomických 124 milionů korun!
[blog_program_info id=“6285130″]
Za posledních pět let roste cena pravidelně každý rok o 11 % a letos poprvé utratily obrovskou sumu za spot i takové firmy jako Amazon, PayPal nebo třeba LG. Pravděpodobně největším hitem letošního roku se stanou spoty se zvířátky. Který vás osobně zaujme nejvíc?
Máte rádi vychytralé pejsky? Pro chipsy Doritos udělají snad cokoliv.
[fve]https://youtu.be/MNRAdrB9TSs[/fve]
Přečtěte si taky: NFL zná finalisty! O Super Bowl se utkají Denver Broncos a Carolina Panthers
A co říkáte na zpívající ovce v reklamě na Hondu?
[fve]https://youtu.be/kTaCT8ZmdJA[/fve]
Parádní zvířecí reklamu natočil i Heinz. Co říkáte na jeho pravé hot dogy?
[fve]https://youtu.be/LOlfhBT8i9I[/fve]
Super Bowl můžete sledovat díky O2 TV na stanici Sport 2 v noci z neděle na pondělí. A nebo, pokud právě nepatříte mezi milovníky dlouhého ponocování, kdykoliv vám to bude vyhovovat – díky možnosti zpětného zhlédnutí, které nabízí exkluzivně O2 TV.
[blog_program_info id=“6285130″]
A na Facebooku si můžete zahrát o parádní SuperBowlové ceny. Pravidla zde.
[blog_poll_start][poll id=“67″][blog_poll_end]