Připravili jsme jednoduché řešení, které podnikatelům pomůže s přechodem na plánovaný systém elektronické evidence hotovostních tržeb- EET. Hlavními výhodami řešení od O2 jsou snadná instalace a intuitivní ovládání, možnost sestavit si řešení podle svých potřeb, nepřetržitá technická podpora a spolehlivé připojení. Podnikatelům pomůžeme nejen s výběrem vhodného řešení a jeho zapojením, ale i ve všech dalších fázích provozu.
Mnoho podniků už dnes pracuje se sofistikovanými online pokladními systémy. Na druhou stranu však řada firem stále používá jen tužku a papír. Tito podnikatelé mají z přechodu na nový systém logicky obavy. My si uvědomujeme, že potřeby firem jsou různé, proto chceme každému podnikateli nabídnout co nejvhodnější řešení odpovídající velikosti a typu jeho podnikání. S EET jsme navíc připraveni pomoci v každém kroku, nejen při přechodu na nový systém.
Spolehlivé řešení pro každého a nepřetržitá technická podpora
Pro správné fungování navrhovaného systému budou podnikatelé potřebovat zařízení, které slouží jako pokladna, je možné ho připojit k internetu a umožňuje tisk. O2 je připraveno podnikatelům nabídnou vhodné řešení bez ohledu na jejich současné vybavení i velikost a zaměření jejich podnikání.
Již nyní najdou podnikatelé na webu www.o2.cz/eet základní informace k elektronické evidenci tržeb, které budeme průběžně aktualizovat. Pokud nechtějí o žádnou zásadní informaci přijít, mohou se už nyní přihlásit k odběru novinek.
Všichni zákazníci budou obslouženi tak, jak jsou nyní zvyklí – prostřednictvím svého obchodníka, na kterékoli z téměř 150 O2 Prodejen po celé České republice, online i na infolince, kde budeme poskytovat nepřetržiou technickou podporu.
S námi vám žádná důležitá informace o e-tržbách neuteče
Informace o plánovaném systému elektronické evidence tržeb (e-tržeb) najdete na Modrém blogu na jednom místě. Pokud o žádnou důležitou informaci nechcete přijít, nechte nám na sebe e-mail a my Vám o všech důležitých novinkách dáme vědět.