Podminky cookies

10 důvodů, proč mít své IT v datovém centru O2

10 důvodů, proč mít své IT v datovém centru O2

10 důvodů, proč mít své IT v datovém centru O2

IT je srdcem každé firmy. Jeho nasazení a provoz jsou ale nákladné a přinášejí spoustu starostí. Dojde-li k havárii IT, nedokáže 29 % firem už obnovit svoji činnost a do 2 let skončí. V datových centrech O2 se vám ale nic podobného nestane. Máme pro vás deset důvodů, které to potvrzují.

  1. Jako v bavlnce
    Nepotřebujete zřizovat speciálně vybavené a investičně i provozně nákladné serverovny a další podpůrné prostory. Datová centra O2 poskytnou vašim serverům optimální prostředí a vše ostatní, co potřebují.
  2. Bez výpadků
    Datová centra úrovně Tier III, v nichž je zálohované naprosto všechno od napájecích systémů přes klimatizaci až po datová propojení, poskytují dostupnost až 99,99 % garantovanou SLA.
  3. Vždycky online
    Obejdete se bez drahých separátních datových připojení. Zálohovaná vysokorychlostní a spolehlivá propojení datových center O2 do národních i nadnárodních sítí, peering do NIX.CZ či veřejné IP adresy jsou zárukou, že vaše IT bude vždy online.
  4. Chráněné a zabezpečené
    Nepřetržitý dohled, požární bezpečnost, ostraha, kamerový systém, řízený přístup osob na základě biometrických údajů a další bezpečnostní opatření zajišťují extrémně vysokou bezpečnost serverů a ostatních IT zařízení umístěných v našich datových centrech.
  5. I kybernetičtí kriminálníci mají smůlu
    AntiDDoS, virtuální firewally a další základní i doplňkové systémy ochrany proti kybernetickým útokům se postarají o vrcholnou bezpečnost aplikací a dat.
  6. V rukách nejlepších profesionálů
    Není třeba zaměstnávat drahé a nedostatkové specialisty. O provoz zařízení v našich datových centrech se jich stará více než 200.
  7. Mimořádné události nehrozí
    Geografická redundance, možnost zálohování dat v některé z pěti vzdálených lokalit nebo sledování rizikových faktorů minimalizují riziko vzniku mimořádných událostí. Dojde-li přesto k nějaké, zaručují rychlé zotavení a obnovení provozu.
  8. Podpora klientů
    Péče o zákazníky začíná již při dopravě zařízení do centra a pokračuje asistencí při instalaci. Dále máte mimo jiné nepřetržitou možnost pomoci s obsluhou či konfigurací na dálku.
  9. Servis obratem
    Propracovaný zákaznický servis reaguje na jakýkoliv požadavek klienta nejpozději do 15 minut.
  10. Možnost růstu
    Serverovnu nenafouknete, rozsah služeb datového centra ale můžete jednoduše měnit podle svých potřeb.

Zdeněk Klímek, produktový manažer
Zdeněk ve společnosti O2 Czech Republic a.s. odpovídá za podporu a rozvoj produktů datových center. Dlouhodobě se zajímá také o trendy v oblasti ICT, jeho specializací je však housing, na který se detailně zaměřuje již více jak 7 let. Ve společnosti O2 pracuje od roku 2006.

Související článek Jak zdravé je vaše IT?
Nahoru