Podminky cookies
Dobu datovou pro O2 umělecky ztvárnil mladý výtvarník Dávid Kurňavka

Dobu datovou pro O2 umělecky ztvárnil mladý výtvarník Dávid Kurňavka

Dobu datovou pro O2 umělecky ztvárnil mladý výtvarník Dávid Kurňavka

Už asi víte, že od května nabízíme novou tarifní řadu O2 Data a také jsme zpětinásobili objem dat bez změny ceny v tarifech pro mladé O2 [:kůl:]. V rozsáhlé komunikační kampani využíváme řadu netradičních formátů. Jedním z nich se stal také originální umělecký event, který proběhl na Letné. Oslovili jsme uznávaného mladého umělce Dávida Kurňavku, aby výtvarnou formou představil, co pro něj znamená Doba datová. V průběhu happeningu se mohli náhodní kolemjdoucí na Letné sami přesvědčit, jak vzniká obraz znázorňující Dobu datovou.

Co znamená Doba datová pro výtvarníka Dávida Kurňavku

„Data jsou všude kolem nás, patří k našemu každodennímu životu. Vstřebáváme velké množství informací a komunikujeme s několika lidmi najednou. Rozhlížíme se na všechny světové strany – to na obraze značí několik tváří. K tomu všemu patří rychlost, dravost a pohotovost – ty znázorňuje tygr. Naše šance je tady a teď. Čísla na obraze v převráceném pořadí značí chaos, který někdy pociťujeme, když se snažíme v tom všem vyznat. V Době datové je důležité víc než kdykoliv předtím ověřovat informace, které k nám proudí – na mé malbě Amor eliminuje Fake News. Ve vrchní části obrazu vidíme smajlíka ze dvou částí – tím jsem chtěl znázornit, že za každým emoji, které vidíme, je člověk, osobnost,“ popisuje mladý výtvarník Dávid Kurňavka.

Během eventu na Letné vznikl videoobsah, který využijeme k podpoře nabídky na sociálních sítích. Obraz vystavíme v našem sídle na Brumlovce.


Dávid si pronajal studio a maluje každý den

Mladý slovenský výtvarník, jehož obrazům dominuje popisný symbolismus, kontury a prvky stylizovaného detailu. Divákovi na plátně předkládá otázku nebo odpověď, čímž se snaží v jeho podvědomí navázat, respektive zachovat kontinuitu díla bez tečky na konci.

Předtím, než začal malovat, se Dávid věnoval ilustraci, grafice a digitální malbě. Vystudoval Animaci na UTB ve Zlíně, pak pracoval v grafickém studiu v reklamní agentuře. Jeho klienty byli například Škoda Auto, Ikea, Nike, Red Bull atd. Dávid však cítil, že se své tvorbě chce věnovat naplno, pronajal si proto studio a denně maluje. Svou první velkou samostatnou výstavu v Praze měl na jaře 2017 v The Chemistry Gallery a obrovským úspěchem bylo, že se všech 17 obrazů prodal. Odkoupil je totiž umělecký fond Chemistry Art Fond.

 

 

Související článek S vánočními dárky jsme se rozjeli třeba i do vašeho města. Soutěžte s O2 o hodnotné ceny
Nahoru