Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Nahoru

Pro LEO Express není O2 jen dodavatel IT

Pro LEO Express není O2 jen dodavatel IT

Vlaky LEO Expressu, české soukromé železniční a autobusové dopravní společnosti, poprvé vyjely v roce 2012. Firma dnes provozuje 24 vlakových spojů na území České republiky a Slovenska. Na vlaky navazuje celá řada autobusových linek, které cestující dopraví například do Krakova, Varšavy, Lvova, Vídně, Salcburku, Českého Krumlova či Mnichova. Cestující si mohou jízdenky zakoupit online, na palubách je k dispozici Wi-Fi připojení, denní tisk, občerstvení, dětský oddíl nebo nabídka návazných spojení.

Klíčová je komunikace s cestujícími

Kvalitní, pohodlná a příjemná komunikace s cestujícími je pro dopravce vždy klíčová. Nezbytným krokem rozvoje LEO Expressu bylo proto vybudování moderního, efektivního a rozšiřitelného call centra propojeného s rezervačním systémem, interním CRM společnosti a s možností spolupráce s dalšími informačními systémy včetně analytických. Klasické telefonní linky byly nahrazeny datovým připojením O2 VoIP Connect, které pro přenos hlasu využívá datovou síť. Původní projekt počítal se čtyřmi hlasovými linkami, v současné době se jich využívá několik desítek. Server pro obsluhu call centra a informační servery interní komunikace LEO Expressu včetně rezervačního systému byly umístěny do datového centra O2, které pro ně zajišťuje kompletní provozní prostředí, bezpečnost a konektivitu. Množství klientů LEO Expressu však neustále roste, poskytované služby se rozšiřují a systémy v datovém centru O2 se neustále modernizují a rozvíjejí. V současné době zajišťují i podporu dopravní infrastruktury a komunikaci mezi dopravními prostředky. Koncem roku 2016 proto byla navýšena jejich konektivita ze standardních 100 Mb/s na desetinásobek, tedy na 1 Gb/s.

Všechny služby pod jednou střechou

LEO Express je nadnárodní společnost. Komunikace zde probíhá v češtině, ale i v angličtině nebo v polštině. Zastoupeny jsou jednosměnné i třísměnné provozy, práce v kancelářích i v terénu. Pro pokrytí rozsáhlých požadavků na kancelářské aplikace, nástroje pro komunikaci nebo sdílení dokumentů a dat mezi zaměstnanci včetně přístupu ke službám z různých mobilních zařízení využívá LEO Express Office 365. Aby společnost minimalizovala počet dodavatelů, rozhodla se sjednotit všechny dodávky Office 365 k jedinému poskytovateli. Na základě dlouhodobých pozitivních zkušeností se jím stalo O2. V současné době O2 zajišťuje okolo stovky licencí, v blízké budoucnosti se plánuje pořízení několika desítek dalších. O2 Office 365 poskytuje kromě pěti licenčních plánů, které se liší náplní služeb a výší měsíčního poplatku, také širokou implementační podporu, asistenci při zavádění služeb a možnost provázání s širokým spektrem telekomunikačních i IT služeb O2.

Spolupráce LEO Expressu a O2 se rozvíjí již několik let. Jasně ukazuje, že O2 nechce být pouhým poskytovatelem, dodavatelem, či dokonce jen prodejcem produktů a služeb, nýbrž dlouhodobým partnerem, který se dokáže starat o IT systémy svých klientů a umožní jim zabývat se skutečně jen jejich podnikáním.





Související články