Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Nahoru

Divokou kartu SmartUp získal projekt Business Academy Tube

Divokou kartu SmartUp získal projekt Business Academy Tube

Program SmartUp od Nadace O2 má za sebou další vlnu přihlašování nápadů mladých lidí, kteří chtějí něco změnit na světě kolem nás. I tentokrát jsme udělili tzv. Divokou kartu SmartUp –  jako vždy ji získal projekt, který v online hlasování dostal nejvíce hlasů. S 978 hlasy se tentokrát stal vítězem projekt Business Academy Tube. Mladí lidé z vítězného týmu tak získali možnost realizovat svůj projekt bez ohledu na rozhodnutí odborné poroty.

Business Academy Tube je studentský projekt, který si klade za cíl vzdělávat studenty v oblastech, ve kterých jim to škola většinou neumožňuje. Soustředí se především na manažerské dovednosti, soft skills dovednosti, informace o podnikání, inspiraci a motivaci. „Nápad vznikl na popud toho, že škola nám právě tyto dovednosti nedávala, mě to naštvalo a tak jsem si řekl, že to musíme změnit,“ uvádí jeden ze členů Business Academy Tube Ondřej Prášek.

Členové pořádají přednášky s nejrůznějšími lidmi, kteří jsou špičkami ve svém oboru. Tyto přednášky jsou přístupné pro všechny studenty a konají se na různých vysokých školách. Jelikož je počet lidí v přednáškové místnosti vždy omezený a ne všichni se tak mohou účastnit, členové projektu přednášky natáčí a následně je sdílí na sociálních sítích. Nechtějí být jako jiné studentské spolky, ale chtějí tlačit na kvalitu, a proto si dali za cíl být nejkvalitnějším studentským spolkem minimálně v Brně a ideálně v České republice.

Jejich dalším cílem je vzdělávat nejen studenty z okolí, ale také celý jejich tým. „V tom jsme, co se týče studentských spolků v Čechách, nejtvrdší a také nejvýkonnější. Všichni naši bývalý členové už začali podnikat a jejich reakce jsou takové, že začali právě díky zkušenostem z Business Academy Tube. Všechny nabyté dovednosti jim daly dostatečnou motivaci, inspiraci a dostatečné know-how, aby se rozhodli s podnikáním začít,“ říká Ondřej.

Pro SmartUp se rozhodli proto, že jim akce začaly neustále narůstat. Přednášky už se snaží mít dvakrát týdně, pořádají různé konference, dokonce budou mít možnost pořádat veletrh na brněnském výstavišti. „Abychom mohli tohle všechno zvládnout, tak jsme potřebovali nějaké finanční zdroje. Našli jsme SmartUp od O2 a zkusili svoji šanci,“ vypráví Ondřej. S pomocí SmartUpu už teď připravují přednášky na příští semestr, na které mají pozvané kapacity ve svých oborech, s nimiž by se běžně studenti do kontaktu nedostali. Jim se podařilo je nadchnout pro to, co dělají a studenti tak mají možnost se s nimi setkat.

Další zajímavé příběhy projektů najdete na stránkách programu SmartUp, kde se jimi můžete inspirovat a začít plánovat třeba ten svůj.





Související články